Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Teknik

Kompanjoner sökes

Inlägg 1 av 3

2005-09-14, kl 00:08

username

Tony
Saha

Inlägg: 19

Kompanjoner sökes

Hej!!!
Det är så att jag äger domänen www.ChampionsLeague.se
och har haft den ett bra tag och inte gjort nåt med den, har haft ideer p åatt starta igng en stor sajt med fler funktioner + betalfunktioner, eftersom jag tror det kan slå, är för att namnet är "unik" och jag har ingen sida uppe och har inte haft nån heller MEN jag har statstiken som visar att mars månad hade sidan otroliga 54523 klick 48378 klick månaden efter. Jag ska ge 3 personer ett fint erbjudande.

Jag vill att 3 personer jobbar med mig och starta igng detta och lägga TID och liva upp sidan, när vi har kommit igng och blivit stora så tror jag att vi kan sälja hela paktet, då delar vi på 4. Ni som är intresserade skicka ett mail och berätta om er och vad ni kan hjälpa till med.
alla utgifter delas lika och alla inkomster delas lika.
utgifter nu är typ ca 300 kr för webhottel och ca 200 kr för adressen.

*Krav
över 18 år
Ärlig
Tid över till detta
tillgång till dator och internet hemma
hungrig och full av ideer

maila in till

[email protected]

Tack på förhand
mvh antonio

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2005-09-20, kl 13:56

username

Tony
Saha

Inlägg: 19

Tackar för alla svar, har nu hittat dem rätta. du får gärna skriva, ifall någon av dessa hoppar av.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2005-10-02, kl 10:38

username

Alin
Niculcea

Inlägg: 7

Hej!
Jag bor nere i skåne och är intresserad av din verksamhet.
Om intresse finns från er sida var vänlig hör av dig för mer information eller gå in på www.design.eurofonden.net (obs sidan är under konstruktion)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat