Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Tips & råd sökes

Inlägg 211 av 285

2006-01-17, kl 11:56

username

Medlem
#39612

Inlägg: 7

Har en bra ide som kan garantera säkerheten vid betalning på internet. Behöver ett riskkapitalbolag som är villiga att satsa kapital samt kunskap inom området.
Det finns en potentiell världsmarknad eftersom detta är en enkel smidig och nytt system på marknaden.
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 212 av 285

2006-01-17, kl 14:29

username

Olle
Hildebeck

Inlägg: 13

Fick just ett mail från avdrag.se som säger att man kan dra av 18 kr/mil (2006) i deklaration för egen bil i tjänsten. Sen stog det att enskild firma kan dra av beloppet i deklarationen. Jag förstår inte riktigt principen. Pengarna ska ju betalas ut till mig, kan någon förklara hur det fungerar?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 213 av 285

2006-01-17, kl 22:15

username

Mathias
Olsson

Inlägg: 122

Söker 10 duktiga säljare som ska sälja skräddarsydda kostymer.

Helprovisions ersättning.

Ring 076-2089275 vid intresse.

OBS! Tillgänglig endast onsdagar mellan 12.00-18.00.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 214 av 285

2006-01-18, kl 13:01

username

Erik
Lidholm

Inlägg: 2

Hej!
Jag och två klasskompisar går nu tredje året på SAMgymnasiet i Jakobsberg, strax utanför Stockholm. Vi går linjen Sam Ekonomi - Design och Eget företagande.
Vi har alltså startat ett företag och har mer eller mindre fastnat.

Vad vi behöver är den sortens tyg som svettband tillverkas av.
Är det någon som vet vad tyget heter och/eller var vi kan få tag på detta?

Läget är lite akut då vi behöver en färdig produkt.

Tack på förhand!
/ Erik Lidholm

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 215 av 285

2006-01-18, kl 20:05

username

Medlem
#40576

Inlägg: 3

Hej, mitt namn är Erik! Har du samma motto som jag: "Kan andra lyckas så kan jag det också", är villig att jobba stenhårt och är intresserad av PC-spel, internet och att driva eget företag så är du precis personen jag söker.

Jag har som målsättning att inom 8-10 månader kunna starta en webbutik med försäljning av hårdvaror, mjukvaror, gratisprogram m.m enbart riktat till gamers.

Men det räcker inte att bara starta en butik, som tusentals andra i det här landet redan gjort, utan det måste vara något unikt med den, för att få sina kunder att återkomma.

Därför har jag tänkt integrera sidan med olika forum, där folk kan diskutera datorprylar etc, ett eget login med en privat sida som andra användare kan besöka och skriva textmeddelanden till varandra, olika mjuk- och hårdvarutester av ex. det senaste grafikkortet, tips på hur man får datorn tystare m.m.

Helt enkelt en sida som på något sätt liknar "lunarstorm" och en webbshop i ett.

Är du seriös, mellan 23-30 år gammal, duktig på webbprogrammering (PHP, ASP, mySQL m.m), så hör gärna av dig på min mail: [email protected] så kan vi diskutera vidare och bolla ideér.

Tack på förhand

/Erik

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 216 av 285

2006-01-18, kl 21:41

lvdemo

lvdemo

Inlägg: 1

SÖKER någon som vet om Spray Tanning dvs. att spreja sig brun funkar som en bra affärside och om det finns nån som vill hyra ut ett rum till mej gärna skönhetssalong,kanske du vill vara med som delägare!??

mail:[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 217 av 285

2006-01-18, kl 23:25

nadine

nadine

Inlägg: 2

Jag skulle vilja komma i kontakt med grossiten vart vänder jag mig? jag vill exportera Kit Kat till ett Företag i casablanca. Tack

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 218 av 285

2006-01-19, kl 12:51

username

Stefan
Engzell

Inlägg: 18

Hej
Till Er som har något som går att sälja via en webshop så kan ni registrera er som medlemmar på www.webshopforum.se Detta kostar inget och gör det snyggt så kanske det genererar ökad försäljning för er.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 219 av 285

2006-01-20, kl 17:15

username

Medlem
#40563

Inlägg: 18


När jag bläddrar runt i forumet kan jag konstatera att alla svar tycks komma från privatpersoner och i de fall som dom erbjuder sina tjänster så finns det inget annat än anonyma mail adresser. Kan jag lita på de kontakter jag får via forumet? Om jag svarar kommer får jag kontakt med seriösa firmor eller är det så att ungdomar som tidigare sålde andelslägenheter på Kanarieöarna flyttat österut för att lyra ny etablerade företagare.
Något förslag på företag eller organisationer för att jag skall komma i kontakt med de företag jag är intresserad av.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 220 av 285

2006-01-20, kl 23:22

username

Marlene
Göransson

Inlägg: 3

Hej!
Vi är två stycken som ska börja tillverka och sälja egna snowboarkläder och undrar var man kan hitta ställen att sy upp på. Vi är intresserade av att hitta en agent som kan hjälpa oss med detta o dyl.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat