Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

skotillverkare

Inlägg 1 av 5

2005-09-22, kl 22:35

username

Jonas
Riber

Inlägg: 2

skotillverkare

jag söker en skotillverkare (gärna nära sverige) som kan designa skor efter beställning. Skon kommer påminna om nike, adidas, reebok och ska ha samma kvalitet. Vad kan detta kosta per par.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2005-09-25, kl 16:00

username

Zeynep
Aydin

Inlägg: 35

Citat:

Ursprungligen postat av:

jag söker en skotillverkare (gärna nära sverige) som kan designa skor efter beställning. Skon kommer påminna om nike, adidas, reebok och ska ha samma kvalitet. Vad kan detta kosta per par.


Hej,

Jag jobbar med den turkiska och den europeiska marknaden. Jag har en export/import firma i Turkiet.

Jag importerar reklamartiklar, profilklader, smycken klader och mycket annat. Jag har manga slaktingar har som har egna fabriker har och just darför ville jag satsa pa och jobba med detta.

Mina produkter ar av hög kvalite och jag har valdigt bra priser. Om ni vill sa kan ni fa lite priser fran mig pa de produkter ni ar intresserade utav, sa far ni sjalva se hur bra vi ligger till.

Jag hoppas verkligen att vi kan sammarbetaa och jag hoppas att jag far höra ifran er snart.



Mvh,
Zeynep Aydin
[email protected]


Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2005-10-05, kl 09:58

SMYCKEN of Sweden

SMYCKEN of Sweden

Inlägg: 1

Hej,

Jag är intresserad av att importera skor för att öppna en butik i Sthlm. Vore väldigt intresserad av ifall ni har en produkt katalog över ert sortiment? Kontakta gärna mig på 0736-560184 eller via mail [email protected]. Mvh

Jenny Carlsson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2006-02-26, kl 12:54

username

Marcos
Iturralde

Inlägg: 22

Citat:

Ursprungligen postat av:

Citat:

Ursprungligen postat av:

jag söker en skotillverkare (gärna nära sverige) som kan designa skor efter beställning. Skon kommer påminna om nike, adidas, reebok och ska ha samma kvalitet. Vad kan detta kosta per par.


Hej,

Jag jobbar med den turkiska och den europeiska marknaden. Jag har en export/import firma i Turkiet.

Jag importerar reklamartiklar, profilklader, smycken klader och mycket annat. Jag har manga slaktingar har som har egna fabriker har och just darför ville jag satsa pa och jobba med detta.

Mina produkter ar av hög kvalite och jag har valdigt bra priser. Om ni vill sa kan ni fa lite priser fran mig pa de produkter ni ar intresserade utav, sa far ni sjalva se hur bra vi ligger till.

Jag hoppas verkligen att vi kan sammarbetaa och jag hoppas att jag far höra ifran er snart.



Mvh,
Zeynep Aydin
[email protected]




hej Zeynep, jag råkade se den här annons. jag har själv 2 skobutiker och håller på att utöka. kan du kontakta mig ang. bl.a. produkter från Turkiet.

Min adress är [email protected]
MVH Kemmye.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2006-03-19, kl 14:58

username

Marcos
Iturralde

Inlägg: 22

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej,

Jag är intresserad av att importera skor för att öppna en butik i Sthlm. Vore väldigt intresserad av ifall ni har en produkt katalog över ert sortiment? Kontakta gärna mig på 0736-560184 eller via mail [email protected]. Mvh

Jenny Carlsson




Hej Jenny jag har skobutik på södra delen av Sverige. Om du får kontakt med skofabriker i Turkiet kan du kontakta mig så kan vi kanske sammarbeta och få lägre pris på inköp.
Min adress är [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat