Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Bokföring, Ekonomi & Skatter

Ta betalt via hemsidan

Inlägg 1 av 4

2005-09-23, kl 14:14

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 11

Ta betalt via hemsidan

Hej alla kloka och kreativa entreprenörer!
Har någon av er försäljning på hemsida där kunden kan betala genom att klicka på valt kort, pay pal eller vad mer det kan finnas. Berätta gärna hur det går till och vad det kostar. Tack

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2005-09-26, kl 13:30

username

Christopher
Berg

Inlägg: 75

Hej,

Det går bra att skicka ett mail till [email protected] så berättar jag vilka alternativ som finns och vad det kostar.

//Christopher - 3wsolutions.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2005-09-29, kl 19:07

username

Marcus
Lundquist

Inlägg: 4

www.samport.se är det betalningssystem som jag kommer att använda mig av. Det finns olika möjlighter att få betalt på. kreditkort, mobil telefon m.m. Samport är ett av de större företagen som sköter dessa transaktioner.. det finns olika system beroende på hur mångha transaktioner man gör per månad. jag kommer att ha c.a. 100 stycken. snitt priset blir c.a. 6 kr per tansaktion. sen kostar det per månad och en start avgift. vill man ha det bästa så kostar det.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2005-10-16, kl 13:05

username

Hans
Fohrman

Inlägg: 52

Jag använder 2 olika.

Först har jag ett antal utlänska kunder och där använder jag Paypal. Nackdelen med palpal är dock att man inte kan köra Svenska kronor i detta system utan bara Euro/Dollar

I Sverige använder jag Payson.se . Anledningen till detta är helt enkelt priserna. Men du får räkna med en 3-5% av köpesumman. Och sedan några kronor när du vill flytta pengarna till ditt bankkonto.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat