Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

skotillverkning

Inlägg 1 av 4

2005-09-29, kl 11:16

username

Linda
Gullberg

Inlägg: 4

skotillverkning

hej vill starta skotillverkning.Tips och råd? någon som vill vara med i uppstartandet av nytt skomärke?
mvh linda

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2005-09-29, kl 22:42

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

Du är modig som vill ge dig in i den branschen, så många som lagt ner på grund av för dålig lönsamhet. Jag såg ett program om en svensk som gjorde väldigt dyra handtillverade skor som såldes runt om i världen men han hade flera generationer av skotillverkare bakom sig.
Lars
[email protected]
Start av företag och ekonomistyrning

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2005-10-06, kl 22:43

GöranH

GöranH

Inlägg: 144

Citat:

Ursprungligen postat av:

Du är modig som vill ge dig in i den branschen, så många som lagt ner på grund av för dålig lönsamhet. Jag såg ett program om en svensk som gjorde väldigt dyra handtillverade skor som såldes runt om i världen men han hade flera generationer av skotillverkare bakom sig.
Lars
[email protected]
Start av företag och ekonomistyrning

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2005-10-06, kl 22:46

GöranH

GöranH

Inlägg: 144

hej har varit skomakare i 30år kan det mesta o lite till vad är det du behöver om du vill kan du ringa efter 12.00 Göran.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat