Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Tips & råd sökes

Inlägg 241 av 285

2006-01-30, kl 11:10

username

Lars
Svart

Inlägg: 4

Internet ger oanade möjligheter att tjäna pengar. Gör som jag, se det som en sidoinkomst.
Det finns massor av affärsmöjligheter som endast existerar på internet. Samtidigt finns det många lurendrejare. Det gäller att skaffa sig information, kunskap.
För många är det ett svårt steg att ta. Internetkonto?, lämna ut personlig information?, Se på annonser för pengar?, 12% på insatt kapital???? m.m. Blir jag lurad????
Jag var lika dan tills jag tog steget. Idag har jag lärt mig massor och tjänar extra pengar på väldigt litae anv. tid.
Det tar mig 5 min per dag och jag tjänar 3000 kr extra var månad. Missa inte detta –tag steget.
Jag har satt ihop en enkel instruktion så att du kan starta upp ett gratis internetkonto och ett gratis medlemskap i 12dp, som är det mest pålitliga surfprogramet på nätet. Det har existerat sedan april 2005 och har aldrig missat några utbetalningar.
Se det som en mjukstart till att tjäna pengar på internet. Använd de intjänade kosingarna till en fortsatt resa inom tnternets förlovade afärsvärldvärld.-Ta steget.

Gå in på länken och lär.

http://www.freewebs.com/blaq4444/

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 242 av 285

2006-01-30, kl 11:11

username

Lars
Svart

Inlägg: 4

Internet ger oanade möjligheter att tjäna pengar. Gör som jag, se det som en sidoinkomst.
Det finns massor av affärsmöjligheter som endast existerar på internet. Samtidigt finns det många lurendrejare. Det gäller att skaffa sig information, kunskap.
För många är det ett svårt steg att ta. Internetkonto?, lämna ut personlig information?, Se på annonser för pengar?, 12% på insatt kapital???? m.m. Blir jag lurad????
Jag var lika dan tills jag tog steget. Idag har jag lärt mig massor och tjänar extra pengar på väldigt litae anv. tid.
Det tar mig 5 min per dag och jag tjänar 3000 kr extra var månad. Missa inte detta –tag steget.
Jag har satt ihop en enkel instruktion så att du kan starta upp ett gratis internetkonto och ett gratis medlemskap i 12dp, som är det mest pålitliga surfprogramet på nätet. Det har existerat sedan april 2005 och har aldrig missat några utbetalningar.
Se det som en mjukstart till att tjäna pengar på internet. Använd de intjänade kosingarna till en fortsatt resa inom tnternets förlovade afärsvärldvärld.-Ta steget.

Gå in på länken och lär.

http://www.freewebs.com/blaq4444/

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 243 av 285

2006-01-30, kl 13:20

jullebulle

jullebulle

Inlägg: 9

Hej... Jag undrar om det är någon som känner till reglerna kring domännamnsregistrering...
Vem som helst kan ju i nuläget regga en .se adress (man behöver inte vara ett företag).
Men är det någon som vet om det är förbjudet att regga ett namn, som är likt något annat företagsnamn? Vilken lag är det som skyddar sånt?
Vill inte hamna i problem, nu när jag hittat ett pefekt domännamn som skulle passa min nystartade webbutik/företag, men som egentligen är väldigt likt ett företagsnamn som redan existerar (som dock ej finns på webben).
Det rör sig alltså inte om att regga ett namn som är likt något känt varumärke, t.ex. McDonalds... utan företaget är en liten butik som finns i en liten stad i Sverige med samma namn.
Tacksam för hjälp. MVH Julia

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 244 av 285

2006-01-30, kl 13:40

username

Camilla
Fagerlund

Inlägg: 1

Jag och en kompis har länge funderat på att öppna en klädbutik. Men vi skulle behöva hjälp med att hitta grossister som säljer märken som fornarina, jl, we, filippa k m.m. Tack på förhand!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 245 av 285

2006-01-30, kl 20:03

username

Medlem
#41197

Inlägg: 3

Kan man få starta eget bidrag om man bildar ett dotterbolag?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 246 av 285

2006-02-02, kl 10:05

username

Medlem
#37658

Inlägg: 8

Vi söker nu skribenter till en nyöppnad portal som sammanknyter hälsa, träning, kost, välbefinnande, kompetensutveckling, men även försäkring inom Hälsoområdet.

Har du någon artikel du vill bidra med maila oss på:

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 247 av 285

2006-02-02, kl 16:30

hilde

hilde

Inlägg: 6

Jeg hjelper företag med å legge opp sponsede lenker på Google. Vennligst gå inn på www.cbgnorden.com for å lese mer.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 248 av 285

2006-02-02, kl 17:37

username

Fredrik
Thörn

Inlägg: 11

Varför kostar en webshop x antal kronor per månad?
Har sett flera som är gratis men vissa vill dom ha betalt per månad? Varför inte en engång summa?

Har det att göra med tjänserna man får?

Någon som kan reda ut detta för mig exakt?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 249 av 285

2006-02-03, kl 10:25

username

Daniel
Svensson

Inlägg: 2

Jag har precis nappat på ett erbjudande om att spärra min företags telefon för telefonsäljare. Alla som är anslutna på listan begär att ej få samtal. Distrubueras ut till tusentals företag i sverige, enda man betalar för att vara med är en årsavgift. Nån annan som också funderat på möjligheten att slippa telefonsäljare?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 250 av 285

2006-02-03, kl 22:01

hansdimter

hansdimter

Inlägg: 13

VI SÖKER EVENT SÄLJARE!

Arbetsuppgifter
Sälja in våra event, arrangemang och koncept till företag via telefon och besök ute hos kund.

Kvalifikationer
Du har erfarenhet av försäljning sedan tidigare gärna B2B. Har du erfarenhet av eventförsäljning sedan tidigare är detta ett plus men inget krav. Du bör ha goda språkkunskaper och kan självklart Svenska och Engelska i tal och skrift.

Känner du att detta är något för dig?

Tveka då inte utan skicka in din ansökan och cv omgående!

Ansökan
Maila in din ansökan och cv till: [email protected]

Arbetstid/varaktighet
Heltid/tillsvidare

Lön
Enligt Ök. Till en början provisionsbaserad med mycket goda förtjänstmöjliheter.


Arbetsgivare
Argentinsk Grill Entertainment Ltd
Hans A. Dimter
Telefon:0762-667805
E-post:www.asadoparty.com

Inläggets betyg
Svara Svara med citat