Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 2

1 2
Forum Affärsidéer

Så otrevligt forum!

Inlägg 1 av 11

2005-10-24, kl 23:42

username

Maria
Roth

Inlägg: 1

Så otrevligt forum!

Har precis blivit medlem här och trodde jag skulle få en massa bra tips och stöd, men fy vad otrevliga svar på inläggen här. Borde inte Startaeget.se kolla igenom svaren (eller inläggen) innan de läggs ut på sidan?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 11

2005-10-25, kl 00:54

username

Admir
Hercinovic

Inlägg: 170

Ytrandefrihet har vi i Sverige, eller hur?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 11

2005-10-25, kl 02:16

username

Acke
Pettersson

Inlägg: 49

Jag håller med dig. Tycker också att det är väldigt mycket spydiga och trista kommentarer här.

Sansa01 - Du om någon är ju expert på det. Har sett ett gäng riktigt onödiga kommentarer du skrivit.
Och jo, visst har vi rätt i att säga vad vi tycker - likväl som vi har skolor där folk lär sig stava...

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 11

2005-10-25, kl 11:49

username

Henrik
Bergeld

Inlägg: 67

Jag håller med.
Är det här inte en plats där vi entreprenörer ska mötas och stötta och insperera varandra till nya storverk i stället för att skriva en massa skit och onödiga dynga .
Nä ut med packet som bara förstör och kommer med en negativa kommentarer.

Sen tycker jag det är lite tråkigt att så många frågor får så få svar. 30 000 medlemmar med en massa frågor men inga svar.

Ha det och på dem bara

/Henke

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 11

2005-10-28, kl 04:18

username

Göran
Axelsson

Inlägg: 51

Det är ganska vanligt med medlemmar i forum vars enda bidrag är att kommentera andra medlemmars stavfel särskrivningar och liknande. Det är något som alla forum får leva med.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 11

2005-10-30, kl 13:55

username

Mattias
Ravand

Inlägg: 6

Tips och bra stöd får folk som verkligen behöver hjälp som de inte kan läsa sig till genom lite enkel sökning. Många inlägg där folk helt enkelt vill ha allt serverat på ett fat, utan att lyfta ett finger, är faktiskt mycket otrevligare än en syrlig kommentar.

Visa att du har gjort research och visa att du är villig att ta till dig input så ska du nog se att du kommer få respons på dina inlägg!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 11

2005-11-09, kl 22:04

username

Petter
Hedberg

Inlägg: 1

Har nyss blivit medlem här, men flera svar och inlägg får en att tro att man blivit medlem på ett förpubertalt forum. Är det här ett forum där entrepenörer skall hjälpa varandra utveckla ideér , eller är det ett forum för folk som inte kom in på dokusåpan de sökte till och därför säger att de skall starta eget, men bara hackar ner på andra.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 11

2005-11-11, kl 22:17

username

Arne
Henriksson

Inlägg: 3

Att få allting serverat på silverfat? Har nyligen börjat fundera på att starta eget men det känns som att det finns hur mycket som helst att läsa in sig på. Varför då inte ta de genvägar som går att ta????????????? (Blev medlem för 1 timme sen så jag har inte hunnit fråga än)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 11

2005-11-14, kl 23:14

No Image

Borttagen Medlem

Inlägg: 0

Jag brukar inte skriva här, men tycker att nu har blivit lite för mycket med allt den där med stavning o. s. v. Dem som känner sig träffad på dåliga kommentarer, skall bara ignorera dem och ta dem som är trevliga och hjälpsamma istället. Man skall inte ge dem motiv för att försätta förstöra detta förum med deras frustrationer.
Om någon skriver något elak mot detta meddelande, det kommer jag att strunta fullständig i. Jag gillar bara att bemötta trevliga folk, och dem som inte är det, låter jag dem passera och skaffa sig deras egna liv. För mig gäller bara trevliga folk. Gör ni också det!

Mvh.

Morena.

Ps.: Oj! Jag hade glömt säga att jag stavar som en åsna! Jag är ICKE SVENSK!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 11

2005-11-14, kl 23:16

No Image

Borttagen Medlem

Inlägg: 0

Förresten...om någon vill svara privat, får gärna göra det.

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 2

1 2