Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Sälja cigarrer

Inlägg 1 av 4

2005-10-29, kl 12:44

username

Leon
Raiszadeh

Inlägg: 25

Sälja cigarrer

Har nyligen startat ett cigarrföretag och undrar hur man lättast kan hitta grossister i Sverige samt utlandet? Har letat efter grosister i Gulasidorna men behöver fler att kontakta. Vidare är jag intresserad av att samarbeta med andra då våra marginaler är höga. Hör gärna av er till mig på:
[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2005-11-07, kl 18:10

username

Hassan
Hussein

Inlägg: 33

hejsan leon,jag är själv en affärs-man och jag skulle råda dig att öppna en ciggar-websida som är helt unik.Då behöver du inte slösa/riskera mycket pengar på lokal,hyra,inredning,personal.En domän kostar inte mer än nån hundralapp nu för tiden och du får minst 100ggr fler besökare och kunder i internät än du nångonsin kan få i en "vanlig" butik...,annars var ciggar-idéen jättefin,lycka till.

Hassan Hussein.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2005-11-23, kl 20:09

username

Johan

Inlägg: 121

hmm...
några likheter med företaget Bill Rancic startade för några år sedan?

cigarsaroundtheworld.com?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2005-11-28, kl 13:37

username

Sebastian
Beno

Inlägg: 19

Hej!

Vi söker folk som är på gång att starta eget företag för en dokumentärfilm.
Filmen kommer göras för SVT dokumentär och handla om situationer som uppstår vid nystartande av företag. Filmen ska följa några viljastarka nyföretagare i deras strävan att lyckas.
Vi befinner oss fortfarande på research stadiet och skulle gärna komma i kontakt med dig.

Med Vänliga Hälsningar
Sebastian
0707400893
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat