Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Cerex AB

Inlägg 1 av 3

2005-11-03, kl 16:35

username

Mikael
Källberg

Inlägg: 8

Cerex AB

Hej!
Hade några funderingar angående Cerex som annonserar på denna sida.Jag var in och kollade på deras sida det låter ju bra men finns det någon som använder sig av dom här på denna sida ?och hur funkar det för er ? bra eller dåligt?är lite osäker på hur jag ska göra med att strata eget så jag tänkte det kanske skulle vara en bra idé att använda sg av dom? eller...
Hälsningar
Mikael

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2005-11-07, kl 22:18

username

Katja
Salminen

Inlägg: 21

Allt står ju på deras sida om hur det fungerar..bättre att du läser där. Att dra allt här blir lite krångligt.
Annars är det väl bara att kontakta företaget och du får säkert svar på dina frågor.

Jag går själv i tankarna på att starta via dem så småningom. Vet rätt bra hur det funkar då jag översatt sidan till finska (versionen är dock inte ute ännu), så jag tycker det verkar rätt bra att komma igång via dem i början.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2005-12-08, kl 18:57

username

Linda
Lord

Inlägg: 23

Har också funderingar på att använda mig av dem. Eftersom man slipper alla krångliga saker då. Men undrar som du om nån har provat, som vet om de är bra eller inte?


Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej!
Hade några funderingar angående Cerex som annonserar på denna sida.Jag var in och kollade på deras sida det låter ju bra men finns det någon som använder sig av dom här på denna sida ?och hur funkar det för er ? bra eller dåligt?är lite osäker på hur jag ska göra med att strata eget så jag tänkte det kanske skulle vara en bra idé att använda sg av dom? eller...
Hälsningar
Mikael

Inläggets betyg
Svara Svara med citat