Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

seriöst mlm-bolag.

Inlägg 1 av 3

2005-11-07, kl 19:08

username

Hassan
Hussein

Inlägg: 33

seriöst mlm-bolag.

Health-Pro är namnet som ni kommer att höra mycket av i de kommande åren.Idéen är så patetiskt enkel och vinsten är löjligt stort.Ett mlm-bolag som är registrerat och ÄRLIGT är något som man aldrig har hört talas om,föräns NU!
Det enda som du ska investera i är lokal (vanligt litet kontor) och bara för det kommer du att få en stor del av kakan som väntas bakas när som helst nu i december just innan julen.
Health-PRO.

Vem är jag?
Du har all rätt i världen att undra det,jag är en ung kille (18 år gammal) som har varit medlem i nästan varje mlm-bolag i stockholm,inte för att tjäna pengar utan för att studera och förstå helt och hållet varför det snackas så mycket om MLM-BOLAG och varför alla blir till sig så fort de hör ordet mlm.Och nu efter snart 1 års undersökning så har jag kommit på det,för att det finns SÅ MYCKET PENGAR ATT TJÄNA!!!!Jag har gjort min läxa och jag har kommit på världens idée,HEALTH PRO.Och det är en så enkel idée så ni alla skulle nappa den om jag hade avslöjat den här och nu,så jag skriver bara mitt telefon-numer och så är det bara att ta kontakt med mig för att få mer info.som jag tidigare skrev så, om detta ens kittlar dina nerver så är det bara att ringa och höra mer av denna idée. 0762516473/ endast seriösa och vuxna människor tack.

Hassan Hussein.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2005-11-07, kl 21:35

username

Katja
Salminen

Inlägg: 21

Undrar bara varför du ena stunden skriver att du är 19 år och andra stunden att du är 18 år..?

Själv personligen så tror jag inte på MLM företag...klassar dessa mer som pyramidspel. Men jag kan ju ha fel...

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2005-11-07, kl 22:48

username

Hassan
Hussein

Inlägg: 33

jag råkade skriva fel,jag ber om ursäkt,jag har försökt ändra men jag vet inte hur man ska göra det.Och jag förstår dig fullständigt om du är nojjig för mlm-bolag, en bunt tjuvar har gjort det hela till pyramid-spel och lurat oskyldiga människor på pengar.Det är just därför jag tänker starta ett ÄRLIGT mlm-bolag,precis som mångra andra som finns idag,och driva det bolaget i flera,flera år framåt.


OBS!!!Meningen med denna annons är INTE att få människor att satsa pengar i nåt företag som redan existerar, utan meningen är bara att hitta vuxna människor som är seriösa och är på fullt allvar och som vill vara med och starta ett fullt-lagligt och registrerat mlm-bolag.Så bli inte förvirrade,jag söker absolut inte "pyramid-partners".

Inläggets betyg
Svara Svara med citat