Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Lagar & Regler

Vill starta eget. vad gäller ?

Inlägg 1 av 3

2005-11-11, kl 01:08

username

Alexander
Soleymani

Inlägg: 7

Vill starta eget. vad gäller ?

Hej

jag har precis köpt in en maskin som ja ska använda mig av och kollat runt med lite olika länder där ja tänkt mig importera allt material jag ska använda.
Nu återstår bra min firma.

Vad bör jag tänka på ?
kan nått gå fel så att ja hamnar i skiten ? ja t ex med skatten lr så ?

ja menar jag har ju lagt ut alla pengar till maskin och material själv, så det borde väl inte vara några problem ?

ja har tänkt att sälja på nätet. kunde beställer det han vill ha och det kommer hem på posten..

Ja ja vet inte.. första gången ja håller på med något sånt här och är inte så påläst..
Skulle gärna vilja ha lite råd och tips av er som är lite mer erfarna och varit i branchen ett tag...

tack på förhand

M V H
Alexander

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2005-11-11, kl 03:20

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

Blev utloggad för långt svar skriv till mig upge även tel.nr som extra säkerhet.
Lars

[email protected]
Start av företag och ekonomistyrning

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2005-11-17, kl 16:46

username

Helene
Burvall

Inlägg: 5

Hej! jag skulle rekomendera dig stt gå starta eget kursen som arbetsförmedlingen har. Den är bara några veckor och du lär dig i stort sätt allt om det du vill ha reda på.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat