Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Behöver lite tips!

Inlägg 1 av 6

2005-11-11, kl 13:36

Kärvegård Konsult

Kärvegård Konsult

Inlägg: 2

Behöver lite tips!

Hej! Jag är beteendevetare och Dipl. Stresskonsult. Jag har nyss startat upp min firma. Jag håller föredrag, kurser och seminarier om stresshantering, utbrändhet, personlig utveckling, meditation mm. Jag har kontaktat alla studiförbund, mailat olika artistförmedlingar och andra förmedlingar plus flera konferensanläggningar för att få uppdrag.
Jag vill ha mer respons än jag fått hittills och undrar om det är ågon som har några ideer om var jag kan vända mig. Cecilia

Cecilia Kärvegård
Livsstilsdesigner!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2005-11-11, kl 15:45

username

Patrik
Nilsson

Inlägg: 3

Hej!

Vi håller på med ett projekt som kan passa dig perfekt!
Maila mig så berättar jag mer.

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2005-11-12, kl 01:01

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

Det brukar vara så med de flesta som sätter igång något, Det gäller att ha tålamod och vara envis. ofta får man ett uppdrag som sedan ger nästa som ger så mycket till slut så man blir riktigt stressad OM MAN INTE BROMSAR I TID, eller har jag fel? Du skulle dela ut ditt visitkort i Stockholm till alla som springer som galningar så får du kunder för hela livet. Gav det något? Hoppas det och lycka till.

Lars
[email protected]
Start av företag och ekonomistyrning

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2005-11-14, kl 19:49

username

Erik
Fors-Andrée

Inlägg: 2

Jag har ett projekt som du kanske kan vara intresserad av. Mejla mig på efa[snabel-a]efa.nu.
//ERik

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2005-11-18, kl 17:50

username

Brendan
Henderson

Inlägg: 44

Hej
Ring mig 0707 330 555 eller email [email protected]
Jag är duktig på s.k. SökmotorReklam. Dessutom är jag intresserade av att diskutera samarbete runt en sajt för stressenkäter.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2005-11-21, kl 11:21

Jolson

Jolson

Inlägg: 101

Tag kontakt med en lokal BNI grupp så kan du få fram ditt budskap genom andra företagare i din region. Detta vet jag har fungerat bra i vår grupp för de stresskonsulter och friskvårdskonsulter som är med hos oss.

Kolla in på bni.nu för mer info om detta mycket amerikanska koncept men som faktiskt är riktigt trevligt här i Sverige och som ger mycket för en mycket liten insats. Jag är själv medlem sedan ett antal år och det har gett mig mycket kontakter och affärer!

/Johan Olson
Konsult (kontakta gärna mig för proffesionell hjälp och råd)
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat