Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Affärsidé kring vin

Inlägg 1 av 3

2005-11-14, kl 23:12

username

Robert
[email protected]

Inlägg: 2

Affärsidé kring vin

Är intresserad av att starta någon typ av verksamhet med anknytning till vin och undrar om det finns andra med samma ambitioner och idéer kring detta.

Kanske inte vinimport där jag gissar konkurrensen är stenhård men någon annan bra affärsidé inom vin? Har någon t ex sett något utomlands kring vin som skulle fungera i Sverige?

Har själv ingen erfarenhet från vinbranschen men vill gärna göra business av en hobby som ligger mig varmt om hjärtat.

[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2005-11-28, kl 13:28

username

Sebastian
Beno

Inlägg: 19

Hej!

Vi söker folk som är på gång att starta eget företag för en dokumentärfilm.
Filmen kommer göras för SVT dokumentär och handla om situationer som uppstår vid nystartande av företag. Filmen ska följa några viljastarka nyföretagare i deras strävan att lyckas.
Vi befinner oss fortfarande på research stadiet och skulle gärna komma i kontakt med dig.

Med Vänliga Hälsningar
Sebastian
0707400893
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2006-02-07, kl 05:58

username

Leonardo
Guzman

Inlägg: 1

Hej!

Jag är en kille som skickade precis ett brev till Sydamerika landet är Chile, jag är född där och brevet jag skickade va att veta ungefär hur man kan börja importera vin in till Sverige, min fråga är till dig vet du hur man kan få ett billigt och bra sätt att utnytja detta på ifall det är billigt att importera vin hit till Sverige. Det är juu monopol så jag kan juu inte precis sälja vin på gatan.

Mvh Leonardo
Maila mig på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat