Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 2

1 2
Forum Affärsidéer

Efterfrågan kommer att vara för STOR!Hjälp oss!

Inlägg 1 av 13

2005-11-18, kl 07:21

username

Hassan
Hussein

Inlägg: 33

Efterfrågan kommer att vara för STOR!Hjälp oss!

Vi söker personer som kan lägga ut för produkter vars efterfråga är FÖR stor.Vi ska sälja produkter för hela hemmet och vi ska sälja de för priser som aldrig tidigare har skådats,vinsten kommer att vara minst sagt stor och du får dela den med oss 2 ifall du investerar innan 06/01/15.
Produkterna vars efterfråga är så stor är alla produkter som ikea har att erbjuda + elektronik ( plasma-tv,datorer,dvd ps2 osv ) för ett pris som bringar en stor vinst till oss men samtidigt en hel den trogna kunder från hela världen.Om du har frågor så skulle jag vilja att vi tar det personligt och inte bland alla dessa människor,så om du har frågor så är du välkommen att skriva till mig på....

[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 13

2005-11-19, kl 03:02

username

Acke
Pettersson

Inlägg: 49

Ännu ett härligt inlägg. Precis vad alla vi här på startaeget.se är ute efter!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 13

2005-11-19, kl 03:03

username

Acke
Pettersson

Inlägg: 49

För er som inte märkte det, så var jag ironisk.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 13

2005-11-19, kl 03:12

username

Hassan
Hussein

Inlägg: 33

ironisk?
Om det finns något som är värre än avundsjuka människor så är det avundsjuka människor som inte tjänar något på sin avundsjuka!Har vi nånsin träffats?? känner vi varann??Varför envisas du då med att lägga in barnsliga och onödiga kommentarer till människor som försöker att få partners på denna site?Barnslig och onödig är just vad du är!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 13

2005-11-19, kl 15:33

username

David
Gidlund

Inlägg: 23

fatta att du blivit totalt lurad Omerta! Entertain kommer inte fungera!! Sluta förstöra startaeget med Dina inlägg! Vill inte ens kalla entertain för att driva ett "företag".. du/ni vet ingenting om hur de är att ha ett riktigt företag!! så som pnygren sa- "Växupp ffs!"

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 13

2005-11-19, kl 15:57

username

Acke
Pettersson

Inlägg: 49

Barnslig? Haha. Jadu, jag tänker inte ens ödsla mer än 30 sekunder på att svara på ditt inlägg. Tror alla här inne hellre ser att du inte skriver något mer heller.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 13

2005-11-23, kl 02:36

username

Kristoffer
Hedblom

Inlägg: 19

Seriöst. Kan ni sluta klanka ner på folk hela tiden?
Jag ska inte säga att jag är insatt i "entertain" eller vad det var, men om man nu säger att det kommer att fungera jätte bra så läre man ha en grund för det? :)
Du får gärna berätta för mig omerta hur bra "företaget" är och lägga upp en budgetberäkning?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 13

2005-11-23, kl 23:41

username

Acke
Pettersson

Inlägg: 49

Vi klankar bara ned på folk med oseriösa inlägg. Snorungar som tror att de ska bli miljonärer och söker folk som kan lägga ut stora summor pengar på usla idéer...

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 13

2005-11-24, kl 12:53

username

Hassan
Hussein

Inlägg: 33

hahaha jag trodde att jag drömde när jag läste det ni skrev till mig men detta är otroligt.Jag kan inte fatta att ni verkligen tog åt er så mycket av det jag skrev,fan vilket stort intryck jag måste ha gjort på er människor!För det första så vill jag börja svara på "bergmans" inlägg,Vilken del av "hjälp oss efterfrågan kommer att bli för stort" är det som låter oseriöst?Och till nygren vill jag bara säga att i mina ögon är du en riktig fjant som snackar om något som du inte ens vet något om.Och till vår lilla "murdoc" vill jag bara fråga - HUR HAR JAG BLIVIT LURAD??min idé,mina planer,mitt företag och jag är min egen chef så hur har jag blivit lurad???Och genom att bara läsa det du skrev till mig fattar jag vilket stort skämt du är,HUR vet du att ett företag som du inte ens vet något om inte kommer att fungera?och vem sa att företaget kommer att heta entertainment,du läste min hotmail adress och tog för givet att det var namnet på mitt företag,vilken jävla skämt du är??GODEGUD SÄG ATT DETTA ÄR ETT SKÄMT?!?Och till kristoferr vill jag bara säga att du bör gratta dig själv för du är en man som har sinne för framgång och du vet bättre än att döma något innan du söker fakta om det,BRA GJORT!Jag vill också berätta till resten av er förlorare att jag nu är en stolt partner till Aqua Air kss ( stockholms snabbast växande häsloföretag )- chef och företaget är redan igång.Och till jul kommer vi att bli sveriges mest framgångsrika internät electronic-butik.Och till de 3 partners som jag har fått genom startaeget.se vill jag bara säga grattis!
TACK OCH HEJ!

PS.
det är ingen som helst idé att skriva till mig för jag är klar med denna site!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 13

2005-11-24, kl 20:27

username

Acke
Pettersson

Inlägg: 49

Wow. Lycka till.

Ps. Lär dig skriva och stava ordentligt - det ger ett mer seriöst intryck som chef.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 2

1 2