Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Vill du tjäna pengar??

Inlägg 1 av 4

2005-11-18, kl 22:43

internetpengar

internetpengar

Inlägg: 20

Vill du tjäna pengar??

Jag vill börja med att detta är inget MLM eller pyramidspel eller någon sådan bluff! Med detta behöver du heller ej sälja produkter till dina vänner eller din familj. Du behöver heller inte värva någon! Så nu vet du att detta är seriöst.

Jag började tänka på en idé, att internet kunde man göra sig pengar på, jag satt mig ner och funderade och tog ett klokt beslut, att göra ett försök. När jag kom på denna idé så va jag arbetslös och nästan fick panta burkar för att kunna leva ett normalt liv. Idag lever jag ett väldigt rikt och trevligt liv, när räkningarna slinker ner i brevlådan hemma så vet jag att jag har pengar att betala dom med (ganska skönt). Så min idé funkade utan tvekan! Nu har jag hållt på ett tag och tjänat väldigt bra på denna idé. Jag är en person som ej har blivit snobbig eller något bara för att jag tjänar väldigt stora pengar, jag är samma gamla vanliga person, bara att jag mår bra då räkningarna kommer, så nu har jag bestämt mig för att dela denna idé med sådana personer som är i samma situation innan jag började med detta (visst kan folk också få ta del av denna idé även fast dom har det bättre än vad jag hade innan jag kom på idén), är du intresserad av att ta del av denna idé så maila gärna mig så skickar jag över mera information.

Maila [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2005-11-19, kl 16:04

username

Fredrik
Knutsson

Inlägg: 1

Funkade!! Imponerad, för allt sånt här brukar vara en bluff. Det visade sig att detta va seriöst! Och nu tjänar jag pengar....:)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2005-11-23, kl 23:46

username

Richard
Tångring

Inlägg: 13

Detta var också en bluff, detta går alldeles utmärkt att luska ut på egen hand. Är nu 99:- fattigare.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2006-01-01, kl 12:04

username

Medlem
#39497

Inlägg: 6

skicka 99:- till någon myglare, för att få som svar att man ska annonsera på nätet om att "skicka 99:- till mig så blir du rik" :) there´s a sucker born every minut!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat