Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

annonsering

Inlägg 1 av 7

2004-06-17, kl 14:08

KristinaKrezon

KristinaKrezon

Inlägg: 52

annonsering

Hej!
Jag har startat en internetbutik där jag säljer i huvudsak barnkläder men jag har även ett litet sortiment med egna hemtextiler och handstöpta pyramidljus. Jag vill göra reklam för min sida som ger betalande kunder. Antal besök betyder inget om de inte handlar liksom. Jag annonserar på annonssidor och har anmält mig till trafficjam. Jag jobbar med detta vid sidan av mitt arbete och har små resurser att jobba med. Finns det någon som kan ge bra marknadsföringstips så vore jag tacksam för råd! Jag söker ett sätt att hitta köpande kunder, inte så många besökande som möjligt. Tacksam för svar!
Mvh,
Kristina
www.krezon.com

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2004-06-20, kl 13:36

username

Andreas
Poike

Inlägg: 108

Startaeget.se länkar till ett affiliateprogram som heter Affiliate Network. Tror man enbart betalar för genomförda köp. Det skulle kunna vara något.

Var aktiv på olika forum. Spamma inte, men deltag i diskussioner. Många forum tillåter att man har en signatur med reklam. Ett forum du kan testa är farsa.nu

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2004-07-12, kl 16:09

username

Hedrup
&
&
Nordberg
&
&
Nor

Inlägg: 3

Vi rekommenderar också att du använder dig av ett affiliate program. Varför inte pröva ett program som sträcker sig utanför Sverige gränser.

Du kan läsa mer här:

www.hedrup.com/affiliate_program.htm

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2004-07-28, kl 09:42

username

Magnus
Hörberg

Inlägg: 19

Kolla upp företaget Jajja Communications, enklast på www.jajja.com. De jobbar med effektiv marknadsföring på Internet genom framförallt sökmotorer. Finns även en tidning att beställa att läsa mer ur.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2004-12-15, kl 16:08

rabattSE

rabattSE

Inlägg: 6

Testa Google adwords ..då kan man verkligen nå rätt målgrupp efter lite testning. På deals.se hitta man en Kupong erbjudanden från en webhost på 500 kr under B2B section:

http://www.deals.se/justdeal_1171502765.htm

Rabatt.se - Sajten för dig som gillar klipp!
http://www.rabatt.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2005-05-09, kl 13:03

svenring

svenring

Inlägg: 8

www.hittabutik.se kan du lägga in din butik gratis, eller köpa plats om du vill synas lite extra..

/johan

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2006-02-02, kl 16:23

hilde

hilde

Inlägg: 6

Jag hjälper företag med att annonsera på Google Adwords. Läs mera på min hemsida www.cbgnorden.com.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat