Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Många ideér men ingen erfarenhet!?

Inlägg 1 av 3

2005-11-28, kl 00:00

username

Jonas
Westlund

Inlägg: 3

Många ideér men ingen erfarenhet!?

Hej!
Jag är till 110% inriktad på att starta eget, det har jag varit sen år tillbaka.

Jag har tänkt ut många ideér, men kommer inte längre än halvägs. Min första prio är ideér som inte finns nåt av i nuläget. Vill nämligen inte starta något som det redans finns en massa konkurenter till.

Nu ligger jag och slipar på ett företag som först och främst ska kunna ge arbetslösa jobb som sen kanske utvecklar sig till att också starta eget. Men det fungerar också till dom som vill tjäna några extra tusenlappar i månaden.

Men som sagt, Jag har ingen erfarenhet av detta.
Så nu letar jag någon duktig person som är intresserad och vill diskutera lite frågor, tips, ideér, för och nackdelar osv.

Mvh Jonas

[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2005-11-28, kl 13:14

username

Sebastian
Beno

Inlägg: 19

Hej!

Vi söker folk som är på gång att starta eget företag för en dokumentärfilm.
Filmen kommer göras för SVT dokumentär och handla om situationer som uppstår vid nystartande av företag. Filmen ska följa några viljastarka nyföretagare i deras strävan att lyckas.
Vi befinner oss fortfarande på research stadiet och skulle gärna komma i kontakt med dig.

Med Vänliga Hälsningar
Sebastian
0707400893
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2005-11-30, kl 08:50

username

Daniel
Johansson

Inlägg: 16

Hmm... Han har nog tillräckligt att göra ändå antar jag.. ;)

Bolla dina idéer på www.foretagande.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat