Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

säljare sökes!

Inlägg 1 av 4

2005-12-20, kl 18:08

artictrade

artictrade

Inlägg: 7

säljare sökes!

Jag har en väldigt intressent produkt för den svenska marknaden. Nu söker jag personer som är intresserade av att tjäna extra genom att agera försäljare runt om i Sverige. Ersättningen blir i form av provision. Hör av dig på email för att få veta mer: [email protected] eller ring på 0733-525889

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2005-12-21, kl 16:07

username

Andreas
Mikko

Inlägg: 6

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag har en väldigt intressent produkt för den svenska marknaden. Nu söker jag personer som är intresserade av att tjäna extra genom att agera försäljare runt om i Sverige. Ersättningen blir i form av provision. Hör av dig på email för att få veta mer: [email protected] eller ring på 0733-525889



Kontakta mig på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2005-12-22, kl 12:36

username

Medlem
#25011

Inlägg: 9

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag har en väldigt intressent produkt för den svenska marknaden. Nu söker jag personer som är intresserade av att tjäna extra genom att agera försäljare runt om i Sverige. Ersättningen blir i form av provision. Hör av dig på email för att få veta mer: [email protected] eller ring på 0733-525889



Tja, du får gärna kontakta mig på [email protected] men mer info. Jobbar som säljare inom F2F idag. Mvh

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2006-01-06, kl 08:43

username

Andy
Svensson

Inlägg: 14

kontakt mig på [email protected] har bra nätverk i norden om du behöver det senare..

Inläggets betyg
Svara Svara med citat