Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Läs detta!

Inlägg 1 av 4

2005-12-24, kl 00:33

username

Medlem
#20132

Inlägg: 54

Läs detta!

Hej. Jag har varit inne på detta forum till och från ganska länge. Blev själv medlem när jag skulle börja köpa från Kina och fick bra tips och även lite hjälp från personer som visste vad de pratade om. Nu för tiden tycker jag mest att det bara är en massa skit som skrivs här. Vill inte påstå att jag alltid skriver bra saker men många innlägg och trådar verkar vara skrivna av 15 åriga fjunisar. Om detta forum ska kunna bli en seriös mötesplats (som jag tycker det ska vara), borde de som driver forumet börja kolla "leg". Man skulle exempelvis kunna ha en obligatorisk personnummer kontroll, över 18. Skulle också bli mycket mer intressantare om man hade ett gratis- och ett betalforum.

Vad tycker ni? Fler funderingar?

MVH Pekivan

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2005-12-29, kl 07:56

username

Jonas
Z

Inlägg: 6

Jag förstår ditt "problem" med de yngre som söker information och saknar både vett och etikett för en sådan här mötesplats. Men att införa en åldersgräns är nog fel väg att gå.
Det största problemet med detta forum är användargränsnittet som gör det alldeles för stelt att använda.

Att sedan dela på forumet med en betaldel och en gratisdel är förkastligt. Det misstaget har flera webbsidor gjort och fått återgå till till gratisvarianten eftersom besöken minskat.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2006-01-02, kl 15:25

username

Medlem
#20132

Inlägg: 54

Du kanske har rätt. Håller helt med om att gränssnittet kan förbättras.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2006-01-24, kl 15:13

victor

victor

Inlägg: 2

Det hade faktikst inte varit fel, någon form av äldersgräns hade varit bra, själv är jag bara 18år men 16år i alla fall hade varit bra, eller i alla fall något som visade att man var lite seriös. Det är inte heller så lätt att hitta vad man söker när det mest håller ganska dålig standard och trovärdighet. Kanske hade varit bra med lite mer "utbildning" och hjälp här på sidan och då hade man nog kunnat får ut mer av sidan.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat