Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

kasim

Inlägg 1 av 5

2004-03-04, kl 08:29

username

Ahmed
Osman

Inlägg: 5

kasim

jag har en tanke om att öppna en videoaffär nån som har erfarenhet som kan ge mej tips

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2004-03-06, kl 01:31

username

Medlem
#2018

Inlägg: 3

Jahhh, jag har varit i videobranschen i 5 år nu... och kan säga det att läge är allting.Se till att hitta rätt stad, plats, torg, och mycket omsorg, se till att ha ett bra ansikte utåt, stort utbud, ja allt det väsäntliga när du har en videobutik. planering, Gå till en videobutikskedja och kolla varför dem har lyckats, se hur däras uppställning är, personal, godis, utbud,Och en viktigt grej, var alltid på samma nivå som kunden, Sitt inte ner stå hellre upp ha en hög disk.
Intressant, fråga mer så svarar jag mer....

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2004-10-28, kl 00:31

username

Tomas
Karlsson

Inlägg: 1

Hej Dennis
Jag har tänkt länge på att öppna ett eget videobutik, min fråga till Dig är, vilka vänder man sig till för att få in filmer till butiken, vad kostar det, äger man eller hyr man filmerna själv osv.
Tacksam för svar.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2005-01-23, kl 20:02

username

Christian
Malmberg

Inlägg: 1

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej Dennis
Jag har tänkt länge på att öppna ett eget videobutik, min fråga till Dig är, vilka vänder man sig till för att få in filmer till butiken, vad kostar det, äger man eller hyr man filmerna själv osv.
Tacksam för svar.



Kontakta www.filmdata.se så får du veta mer.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2005-07-26, kl 21:54

username

Lewend
Tasin

Inlägg: 1

finns de fler än filmdata?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat