Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Teknik

Webbdesigner/Partner sökes

Inlägg 1 av 5

2006-01-04, kl 22:26

username

Acke
Pettersson

Inlägg: 49

Webbdesigner/Partner sökes

Jag söker efter någon som kan hjälpa mig att bygga en hemsida, samt även kanske kan tänka sig att offra lite tid på att marknadsföra idéen.

Jag har funderat på detta en längre tid och har det mesta klart, men saknar alltså en funktionell hemsida. Det är en idé som kommer att generera i en fin summa pengar, men det kommer att krävas lite arbete.

Webdesignföretag behöver inte göra sig besvär över att maila mig, utan jag söker en privatperson som kanske har lite tid över och är intresserad av att bygga vidare på detta.

Maila mig på [email protected] om du känner att du passar in på beskrivningen, så kan vi fortsätta diskutionen där.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2006-01-05, kl 00:06

username

Acke
Pettersson

Inlägg: 49

Mailadressen skall vara: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2006-01-16, kl 12:24

Thorson

Thorson

Inlägg: 3

Hej,

Jag har jobbat en del med utformning av hemsidor och läser just nu på Blekinge Tekniska Högskola med inriktning mot elektronisk handel och projektarbete.

Låter det intressant så kan du väl maila mig på [email protected]

Mvh. // Patrik Thorson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2006-02-23, kl 22:40

mgcreative

mgcreative

Inlägg: 69

Vår ambition är att erbjuda kvalitetsmedvetna företag, små som stora, professionella tjänster för både webb
och reklam www.mgcreativ.se Ring eller mejla mig när du har frågor 073-659 31 17 / [email protected]
--
Hälsningar,
MG Creative Design mailto:[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2006-07-02, kl 03:38

username

Johan
Berg

Inlägg: 32