Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Orginellt och mexikanskt

Inlägg 1 av 6

2006-01-09, kl 23:51

icanspeak

icanspeak

Inlägg: 7

Orginellt och mexikanskt

Jag är bosatt i Mexiko och har en hel del orginella och typiskt mexikanska varor, textil, trä etc jag önskar sälja till importör i Sverige. Nagon som kan tipsa om kontakt?

icanspeakswedish.com

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2006-01-10, kl 11:32

username

Camilla
Blom

Inlägg: 4

[Fet]Söker hjälp med barnklädstillverkning[/Fet]

Jag skulle vilja komma i kontakt med någon seriös som kunde hjälpa mig med barnklädstillverkning. Jag har ideerna dock ej all kunskap, som tex mönsterritning etc. Kläderna skall hålla hög kvalitet.Jag vill även ha hjälp med tryckning av egen logga samt andra detaljer på kläderna.


Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2006-01-10, kl 11:36

username

Camilla
Blom

Inlägg: 4

Söker hjälp med barnklädstillverkning

Jag skulle vilja komma i kontakt med någon seriös som kunde hjälpa mig med barnklädstillverkning. Jag har ideerna dock ej all kunskap, som tex mönsterritning etc. Kläderna skall hålla hög kvalitet.Jag vill även ha hjälp med tryckning av egen logga samt andra detaljer på kläderna.


[/CITAT]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2006-01-10, kl 21:52

icanspeak

icanspeak

Inlägg: 7

blom 67, jag har kontakt med tillverkare och jag vet att en gör barnkläder at andra, kvaliteten är hög sa länge rätt material används (i Mexiko har vi alla typer av marknader, fran lagt lagt till mycket exklusivt) Vi kan även hjälpa dig med design och mönster av dina idéer, jag antar att du vill anpassa dig till den svenska marknaden? Maila gärna till [email protected].

icanspeakswedish.com

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2006-01-15, kl 21:20

username

Hhhh
Pppp

Inlägg: 4

Hej!
Kontakta mig på [email protected].

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2006-01-29, kl 14:20

username

Naim
Abdulahad

Inlägg: 6

Kontakta mig på info@alimvesatim@com om prisuppgifter

Inläggets betyg
Svara Svara med citat