Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

kläder till storväxta män och kvinnor

Inlägg 1 av 9

2006-01-13, kl 16:45

username

Susanne
Rådlund

Inlägg: 15

kläder till storväxta män och kvinnor

är det svårt att få tag på återförsäljare till sånna kläder och nån som har erfarenhet av hur det funkar med en sån butik?häls från sussier som inte vet vad hon vill sälja än,barnkläder? mammakläder? underkläder?storakläder?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 9

2006-01-13, kl 19:35

username

Stefan
Stefanescu

Inlägg: 28

Hejsan
Jag vet en bra leverantör till damkläder finns i xs-xxl och 42-60
Det är trend och bas kläder med Dansk design,en mycket bra leverantör där det inte finns något minimum köp vill du bara beställa 1st byxa så gör du det.Du får även rabatt från Danmark för dina inköp alltfrån 3-21% rabatt
Jag tycker att du ska börja med hemvisningar ,försäljning av dam kläder ger en bra extra inkomst har själv sålt i 1års tid, vid varje visning har man en vinst alltfrån 1500-3000kr i vinst
Det är bäst på marknaden oriflame och tupperware har bara en förtjänst på 20% det är inte bra ska man ut och jobba kan man lika gärna tjäna pengar
Ni som vill ha lite mer påslag kontakta mig för 20-30% det är för lite
Så mitt råd till dig är ut på visningar och känn dig för innan du öppnar butik ska själv öppna butik i Maj månad för nu har jag en kundkrets den blir lite bredare när du är ute på visningar då träffar man både grannar släktingar arbetskamrater mm
Jag har även många kraftiga som är nöjda
Kontakta gärna mig
mail [email protected]
Mvh Camilla persson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 9

2006-01-14, kl 07:49

username

Medlem
#40047

Inlägg: 13

Man kan inte räkna med stora förtjänster om man har sina leverantörer i Europa är min första tanke.

Även jag har funderar på om det finns en marknad för stora storlekar. De etablerade företagen verkar inte bry sig om denna målgrupp så varför inte utnyttja det.

Ta kontakt med mig om du vill ha kinesiska leverantörer och öka dina förtjänster.

Mail: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 9

2006-01-14, kl 15:58

username

Stefan
Stefanescu

Inlägg: 28

Varför kinesiska börja med Danska leverantörer där du kan beställa i liten mängd det är viktigt att kunna växa långsamt och inte för köpa sig
Kläder är lite av en färskvara
Jag har som sagt själv en dansk leverantör jag har vuxit långsamt, jag har bra förtjänst
Vill ni prova samma leverantör är det bara att maila mig det finns en marknad för dem kraftiga har svårt att hitta bra kläder.vi har storlekar42-60.
Maila Camilla persson
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 9

2006-01-17, kl 20:16

username

Susanne
Rådlund

Inlägg: 15

tack för era svar jag kommer karnske att maila er senare efter min starta eget kurs.hur mycket får man sälja för hemma utan att skatta föresten? suss

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 9

2006-01-18, kl 22:32

username

Christer
Nilsson

Inlägg: 17

Om du vill "smyga igång" med barnkläder så kan du maila mig. Har kontakter där du kan beställa små kvantiteter till bra priser.

Maila till Christer Nilsson: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 9

2006-02-04, kl 08:44

username

Kent

Inlägg: 204

Jag befinner mej i Thailand just nu. Har besökt olika leverantörer, däribland några som har stora kläder för män. Har fått bra priser även vid små mängder. Maila mig på: [email protected] om dina önskemål. Kan även lösa kläder för stora kvinnor, barn, underkläder m.m.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 9

2006-02-27, kl 13:23

username

Stefan
Stefanescu

Inlägg: 28

Hej
jag har försökt att maila dig men det går inte, stämmer din e- post
Jag vill komma i kontakt med dig jobbosant angående kläder till stor vuxna damer
maila mig gärnp på [email protected]
mvh camilla persson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 9

2006-08-10, kl 23:07

username

Jimmy
Nordén

Inlägg: 1

Hej
Jag har försokt att maila dig också men det går inte.
Jag vill komma i kontakt med dig jobbosant angående stora kläder för män.
Maila mig gärna på [email protected]
mvh Jimmy Nordén

Inläggets betyg
Svara Svara med citat