Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Ny söksajt kommer inom kort

Inlägg 1 av 4

2006-01-13, kl 20:02

username

Fredrik
Grahn

Inlägg: 8

Ny söksajt kommer inom kort

jag håller på med en söksajt som jag behöver andras åsikter om. Sajten heter creativesection.se som kommer inom kort. Sidan är en söktjänst där man kan söka efter reklam-, webb-, designbyråer, illustratörer, reklamfotografer etc. Sökresultatet visar info om byrån såsom kontaktuppgifter, antal anställda, kunder, vem jobbar där etc, samt möjlighetn att titta på deras kreativa jobb såsom reklamfilmer, annonser, fotografier, webbsidor etc. Du kan även söka på tex efter alla reklambyråer som jobbat med tex IKEA eller en designbyrå som designat förpackningar och vips så kommer respektive resultat som matchar sökkriterierna. På sidan kommer det också finnas verktyg som ger möjlighet till offertförfrågningar, maila kollega, skapa egen projektgrupp etc. Företagets mål är att bli Sveriges största söktjänst av kreativa företag. vad tycker ni om affärsidén? kom gärna med synpunkter, idéer, förslag, etc. är det kommersiellt gångbart. Uppskattar all hjälp jag kan få.

mvh Fredrik Grahn

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2006-02-02, kl 16:39

hilde

hilde

Inlägg: 6

spontant tycker jag det verkar som en bra ide, har dock för liten erfarenhet av just den branschen. Endå många kan nog ha nytta av en sådan tjänst.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2006-03-18, kl 10:43

username

Claes
Lund

Inlägg: 10

låter bra.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2006-05-12, kl 10:40

username

Boyan
Petrovic

Inlägg: 24

Du har verkligen lyckats med din sajt. Lycka till.

Jag har försökt att registrera min sajt hos dig, dock så kommer jag inte vidare, fast jag har fyllt i alla uppgifter.

Boyan - www.tarot24.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat