Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Sötvattenpärlor

Inlägg 1 av 8

2006-01-17, kl 14:38

username

Linda
Åström

Inlägg: 1

Sötvattenpärlor

Skulle vilja komma i kontakt med någon som imp. sötvattenpärlor samt halvädelstenar. el. tips på billiga grossister?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 8

2006-01-21, kl 14:14

username

Susann
Jangstål
Jangstål

Inlägg: 2

hej
Är det för att sälja vidare i styck ...eller till att göra egna smycke.??? jag har precis köpt in från kina av just det du söker......men eftersom det är första gången jag gör det vet jag inte priset...med tullavgifter o dyl...men vi kan ju höras om du fortfarande är intresserad,.....

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 8

2006-01-21, kl 14:16

username

Susann
Jangstål
Jangstål

Inlägg: 2

det är 62 suns igen ...du kan kontakta mig på [email protected] förväntas få pärlor o dyl nästa vecka......välkommne

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 8

2006-02-23, kl 16:07

klaswahlberg

klaswahlberg

Inlägg: 13

Maila mig vid intresse...
/Klas

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 8

2006-02-24, kl 11:16

username

Jan
Friberg

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av:

hej
Är det för att sälja vidare i styck ...eller till att göra egna smycke.??? jag har precis köpt in från kina av just det du söker......men eftersom det är första gången jag gör det vet jag inte priset...med tullavgifter o dyl...men vi kan ju höras om du fortfarande är intresserad,.....

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 8

2006-02-24, kl 11:22

username

Jan
Friberg

Inlägg: 2

Hej
Jag är också intresserad av pärlor och gör egna smycken och säljer även färdiga smycken. Skulle vilja ha kontakt med dig.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 8

2006-03-06, kl 14:30

username

Lisa
Arlbrandt

Inlägg: 20

Hej!

Jag har fina och billiga sötvattenspärlor som bara väntar här hemma hos mig. De är mellan 5 och 15 mm, runda, droppformade eller ovala. Färgerna är vit, rosa, färgade svarta eller färgade guldiga. Priser varierar och beror på hur många ni vill ha. Jag har även turkosa och beiga små glaspärlor och olika smycken i hematit, cubic zirkonia ochsilver. Ge mig mail-adress så får ni bilder!

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 8

2006-04-17, kl 15:46

username

Ph
Ly

Inlägg: 31

jag har också intresse av att köpa sötvattenpärlor och diverse smycke tillbehör, hör gärna av dig ifall du känner till nån som säljer.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat