Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Försäljning av kläder och asseccoarer (endast seriösa!)

Inlägg 1 av 7

2006-01-17, kl 23:36

Orely

Orely

Inlägg: 5

Försäljning av kläder och asseccoarer (endast seriösa!)

Hej!

Jag befinner mig i ett introduktionsfas för att lansera mitt företag som kommer i första mån sälja kläder och asseccoarer på företagets hemsida.

om du är seriös, fortsätt läs.

Jag söker er som är designer, tillverkar egna kläder, klockor, smycken, bälten, plånböcker etc.
när det kommer till kläder vill jag gärna se byxor / kavajer / jackor / kjolar / skjortor / toppar / t-shirts / underkläder.

tag chansen att få dina produkter sålda. Jag har väldigt goda kunskaper inom företagsamhet och försäljnings-erfarenhet.

/ Orely
0762-667259
[email protected] (om du skickar mail. infoga bilder på de produkter du har tillverkat).

Obs!! endast ni som är intresserade och seriösa.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2006-01-24, kl 16:30

username

Annette
Björkqvist

Inlägg: 12

Hej!

Vi är ett grossistbolag som säljer/tillverka våra egna kollektioner. Hör gärna av dig efter att du har tittat på vår hemsida www.highfashion.se. Där kan du få en inblick av vilka vi är och du är välkommen att kontakta mig: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2006-01-26, kl 14:20

username

Tobias
Forsell

Inlägg: 59

www.unlimitededition.se kan du se t-shirts som kanske passar din hemsida.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2006-02-08, kl 20:05

username

Medlem
#41738

Inlägg: 5

Hej!

Jag designar och tillverkar mina egna smyckeskollektioner under namnet elaque...och söker efter fler återförsäljare världen över... ta gärna en titt på

www.elaque.se

eller skicka ett mail till [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2006-02-17, kl 22:25

username

Anna
Lövgren

Inlägg: 6

Hej! har egen atelje och och har bla pälsväskor som inriktning.Gå in på www.bitchic.se och se mer.
Kontakt: [email protected]
Mvh Anna Lövgren

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2006-07-08, kl 18:31

username

Maria
Blomström

Inlägg: 4

Hej alla glada! jag är en tje som vill öpna en klädbutik och leter efter återförsäljare, är de någon som kan införmera mig? jag skulle villja ha kläder tii ungdumar till ett bra pris. jag ska öpna i en lite stad. tac ska ni ha den som kan införmera mig. Maria B

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2006-07-08, kl 18:33

username

Maria
Blomström

Inlägg: 4

Svara
Hej alla glada! jag är en tje som vill öpna en klädbutik och leter efter leverantör, är de någon som kan införmera mig? jag skulle villja ha kläder till ungdomar till ett bra pris. jag ska öpna i en lite stad. tack ska ni ha, den som kan införmera mig. Maria B

Inläggets betyg
Svara Svara med citat