Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Teknik

Datatekniker

Inlägg 1 av 7

2006-01-19, kl 11:18

username

Stephane
Lanke

Inlägg: 8

Datatekniker

Hej!

Sedan 3 år tillbaka så har jag bedriver jag en konsultverksamhet inom Data & IT.
Problemet jag har idag är att jag saknar "partner", som kan avlasta mig eller någon som man kan bolla ideér med. Ibland så kommer det tunga perioder när jag sitter upptagen på annat håll och kan inte erbjuda mina kunder den snabba inställelsetid jag önskar.
Mina fokusområden är nätverksmiljöer med Exchange, SQL, VPN, Bokningssystem, säkerhet, etc och andra komponenter som tillkommer i en nätverksmiljö.
Jag har idag en mycket stark relation med samtliga mina kunder och vill inte tappa den, så det jag letar efter är någon social, kunnig och framåt person som kan "ta på sig kepsen" för mitt företag och avlasta mig när det behövs eller att jag avlastar er om det behövs.

Ni som är intresserade bör gärna ha en verksamhet idag som fungerar plus att ni är "livegna".

Du som är intresserad bör kunna och förstå följande,
PC (Hårdvara, installation,Felsökning)
Skrivare
Nätverk (TCP/IP kunskaper)
Virus/Spyware



Så finns det någon som är intresserad eller vill veta mer, kontakta mig.

Stephane Lanke
[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2006-01-22, kl 23:16

username

Niklas
Björnestål

Inlägg: 50

Var håller du till?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2006-01-23, kl 19:48

username

Stephane
Lanke

Inlägg: 8

Hej, jag beklagar att jag inte nämnde det i notisen, samt att jag ber om ursäkt för det illa valda ordet livegen, vilket inte passar in i notisen.

Jag bedriver verksamheten i Stockholm.

Häls,
Stephane Lanke


Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2006-01-24, kl 17:15

username

Björn
Magnusson

Inlägg: 2

Hej detta kanske inte är svar på din fråga, men om du är intresserad av andra partners så hör av dig till mig så kan vi kanske komma fram till något!?
Finns i Malmö!
Mvh Björn

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2006-02-14, kl 21:52

HPH-Dataservice

HPH-Dataservice

Inlägg: 22

Hej.

Jag håller i dag på att starta upp en Dataservice i västerås, jag söker därför också nya partners.

Om intresset finns kontakta mej gärna på
[email protected]

Mina ny email adresser är på väg inklusive mitt domän så detta är enda mail jag kan nås på för tillfället.

Mvh Patrik

Mvh Patrik

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2006-03-23, kl 16:42

username

Medlem
#44611

Inlägg: 5

Om ni är intresserade av ett "långdistans förhållande" så kan jag erbjuda mina tjänster. Utbildad inom Datorteknik.

Maila om ni är intresserade.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2006-03-23, kl 16:43

username

Medlem
#44611

Inlägg: 5

Smicke
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat