Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Finansiering & Riskkapital

Investerare/kompanjon sökes, fin vinst

Inlägg 1 av 3

2006-01-23, kl 01:44

Admir

Admir

Inlägg: 59

Investerare/kompanjon sökes, fin vinst

Jag har en grym grej på gång. En nära vänn till mig gjorde nästan en likadan grej och idag tjänar han inte mindre än 100.000:- varje månad. Och det tog han bara 2-3 månader att komma upp i den summan. Jag kommer inte komma upp i den summan, men jag räknar med att dra in runt 300.000-400.000 SEK per år minst till att börja med.

Så nu söker jag en partner, som kan gå in med lite pengar och kanske ideer. Jag har det hela klart nästan i huvudet. Själva grejen fixar man på högst en månad. Jag ska bygga vidare på en grej som garanterat kommer ge en fin vinst.

Är du seriös och intresserad, så hör av dig på min mail. Jag berättar mer där. Investeringen rör sig inte om enorma pengar, utan på sin högsta höjd max 50.000 SEK. Men det kommer troligen bli mindre. Men räkna med att du kommer få tillbaka det fyrdubbla inom max 1 år. Sedan kan det bli mycket mer beroende på hur man utvecklar företaget (internetbaserad).

Min mail: [email protected]

P.S. Allting är nästan klart, behövs bara pengar för att få igång det.


MVH//
Admir B

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2006-03-02, kl 01:52

ConnyWesth

ConnyWesth

Inlägg: 1

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag har det hela klart nästan i huvudet.



Börja med att skriva ned allt i en affärsplan. Du kommer att märka att det finns mycket som du inte tänkt på när du måst eknappa in det i en mall för en affärsplan.

Kolla på Connect Sverige eller sök på "En vinnande affärsplan" så hittar du en riktigt bra mall med beskrivning hur man skriver en affärsplan.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2006-09-01, kl 10:23

username

Medlem
#48100

Inlägg: 19

Jag har pengar som jag vill investera någonstans.
Mejla mig... [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat