Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Jag vet hur ni kan tjäna pengar....

Inlägg 1 av 6

2006-01-23, kl 21:12

username

Jimmy
Backe

Inlägg: 30

Jag vet hur ni kan tjäna pengar....

inte speciellt snabbt. Men i längden blir de endel. skicka mail till mig så ska jag förklara hur ni ska gå till väga. allt kostar nuförtiden så jag kommer att ta ut en kostnad på 10 kr om ni vill veta va de är jag kommer med.
Jag lovar er ni kommer inte att ångra er. jag är ingen som luras. utan de bästa tipset kommer at skickas till eran mail.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2006-01-24, kl 14:38

username

Medlem
#39563

Inlägg: 7

HAHA!!! för 10 kr får vi veta att vi skall göra likadant!... den är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ gammal:D nästan kul att se den igen... HAHA:D

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2006-01-29, kl 19:01

GöranH

GöranH

Inlägg: 144

Inget är som sådant här trams tänk om vi slapp sånna som denna göra affärer med en tia hade det varit ett barn hade ja förlåtid det. J vet hur du kan känna en förmögenhet samla gamla flaskor o burkar lämna sedan in dem i din affär du kommer att gå långt mvh kalle anka

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2006-02-09, kl 15:28

username

Johan
Niklasson

Inlägg: 17

Du vet väl om att det du gör är olagligt i sverige? Om jag vore du så skulle jag tänka mig väldigt noga för! EKO-Brott har fått hårdare straff nu med....
Och du, du trodde väl inte seriöst att någon skulle gå på det?

HAHA!!!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2006-02-23, kl 11:33

username

Joel
Christiansson

Inlägg: 1

din lilla skojare det är inte snällt att luras

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2006-03-09, kl 16:17

username

Claes
Lund

Inlägg: 10

Om du skickar mig 100 kr så ska jag berätta hur du blir en bättre marknadsförare. Tror att du kan behöva det...

Inläggets betyg
Svara Svara med citat