Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Grossister

Inlägg 1 av 6

2006-01-24, kl 22:51

username

Gustaf
Sjönneby

Inlägg: 2

Grossister

Någon som har några tips om grossister och levererantörer av älg sovienirer?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2006-01-25, kl 20:02

username

Johan

Inlägg: 121

jag har en grossist som enbart säljer sådant.
SKOGSTOKIG SOUVENIRER AB
de har bara produkter med älgar. och massor!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2006-01-26, kl 01:20

username

Gustaf
Sjönneby

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av:

jag har en grossist som enbart säljer sådant.
SKOGSTOKIG SOUVENIRER AB
de har bara produkter med älgar. och massor!


Okej, är det billigt och bra grejer också? Du får gärna maila mig om du har fler tips eller om du håller med liknande saker!
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2006-01-26, kl 21:11

username

Johan

Inlägg: 121

du kan ju kolla själv på www.skogstokig.se. vet inte om de har priserna/produkterna på sidan, men du kan beställa en katalog, och där tycker jag priserna är svinhöga. en nyckelring för 16 kronor t.ex.

jag har en liten butik där jag säljer hushållsartiklar / CE märkta leksaker, och jag har en www-sida som ett slags showroom för vänner och bekanta som är intresserade att se vad jag säljer, men sidan är inte alls till för någon form utav e-handel, så den ser fördj..ut.

i alla fall så har jag längst ner lagt in ett par älgartiklar som jag kan anskaffa åt dig för det pris som står angivet. vill du, så kan jag leta efter fler artiklar, men jag kan inget lova.

adressen till sidan är:
http://w1.247.telia.com/~u24707322/webbhandel
är det något du undrar över så maila till adressen som står på sidan, jag kollar inte här så ofta. har du F skatt?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2006-02-15, kl 08:49

username

Bo
Johansson

Inlägg: 5

Hej sjöby85,jag har en egendesainad väldigt speciel älgprodukt,en mycket speciel skål som är handgjord,handmålad i fiber board,tre olika modeller med älgar,den ena skålen är tillverkad som Sverige kartan som två små älgar håller upp,hör av dig till mig,[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2006-04-06, kl 22:31

username

Henrik
Völcker

Inlägg: 8

Hej sjöby85,
är du fortfarande intresserad av älg Souvenirs?
Jag har lite älg-grejor som jag inte har sett någonstans på den svenska marknaden.

kontakta mig på [email protected]


Inläggets betyg
Svara Svara med citat