Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

söker kläder & dyl. att sälja på webshop ( street, design,m.m.)

Inlägg 1 av 4

2006-01-30, kl 12:41

username

Magnus
Johansson

Inlägg: 26

söker kläder & dyl. att sälja på webshop ( street, design,m.m.)

Hej söker kläder att sälja på vår webshop. Vi söker att bli återförsäljare för street kläder eller egen designade märken!. Vi riktar oss på ungdomar och vill ha kläder efter det!

kontakta oss:
[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2006-02-15, kl 21:55

Carrasco

Carrasco

Inlägg: 35

Hej. Jag är designer och designar kläder för tjejer i åldrar 18-25 det är mycket trikå och mycket färg. Stilen är sexig och festlig. Du kan väl höra av dig till mig på
[email protected] så kan du får adressen till min hemsida så kan du ju få se vad du tycker och tror om kläderna. Jag tror själv att detta skulle kunna vara något för just er butik.
Mvh Angela

Angela Carrasco Alexandersson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2006-02-17, kl 22:20

username

Anna
Lövgren

Inlägg: 6

Hej! Jag syr väskor i päls,skinn och tyg som säljer väldigt bra! Är registrerad på street och är även inbokade för att ha försäljning på helgerna framöver. Gå in på www.bitchic.se Min e-mail:[email protected] Mvh Anna Lövgren

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2006-03-27, kl 14:52

username

Rolf
Andersson

Inlägg: 9

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej söker kläder att sälja på vår webshop. Vi söker att bli återförsäljare för street kläder eller egen designade märken!. Vi riktar oss på ungdomar och vill ha kläder efter det!
Hej vi stickar mössor och jumpers efter Era förslag. Intressant kontakat oss [email protected] eller tel 0325-60166
kontakta oss:
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat