Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Söker samarbetspartner/Affärsidé

Inlägg 1 av 6

2006-02-03, kl 22:59

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 12

Söker samarbetspartner/Affärsidé

Hej!
Mitt namn är Andreas, nu söker jag efter någon eller några personer som har en affärsidé. Jag har ca 5 års säljerfarenhet och har under nära 5 år varit en stjärnsäljare. Var bäst i sverige på Eniro av ca 100 säljare etc. Idag har jag en enskild firma där jag på konsult basis hyr ut mig inom försäljning. Jag är nu intresserad av att bygga upp något stort med andra drivna människor som har kunskap inom organisation, Administration & produktutveckling och har en Idé. Då jag arbetat mycket med markadsföring besitter jag god kunskap inom detta och är en oerhört duktig säljare. Är intresserad av att vara med och driva något som vi alla tror kan bli mycket stort. Ej intresserad av ex. Nystartad flyttfirma, bemmaningsföretag etc.
Hör av er, nästan allt är av intresse.
[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2006-02-10, kl 08:07

username

Carl
Stridsberg

Inlägg: 17

Hej Andreas!

Vad tror du om vår portal: http://www.sverigesurfen.com
skulle det gå att sälja in en och en annan annons ?

Vi förmedlar upplevelser som ger minnen för livet!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2006-02-17, kl 16:09

username

Fredrik

Inlägg: 28

Hej
Hör gärna av dej till
[email protected] eller kika på hemsidan, www.lattsalt.se
Mvh Fredrik

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2006-02-23, kl 09:38

decide

decide

Inlägg: 4

Hej Andreas!
Jag utgår från att du menar försäljning till företag.
Speciell bransch, storlek eller så?
Var i Sverige finns du? Hör av dig.
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2006-02-23, kl 12:03

username

Björn
Hultin

Inlägg: 14

Hej ANDREAS,
Du får gärna kontakta oss på [email protected].
Vi har ett unikt koncept för corporate identity products (textil, give-aways etc.) samt en världsunik 3D programvara för design och kommunikation mellan slutkunder och fabrik. Mjukvaran brygger kompetens-, språk-, tids- och geografiska barriärer mellan marknadsaköterna.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2006-02-27, kl 10:20

iconakonsult

iconakonsult

Inlägg: 9

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej!
Mitt namn är Andreas, nu söker jag efter någon eller några personer som har en affärsidé. Jag har ca 5 års säljerfarenhet och har under nära 5 år varit en stjärnsäljare. Var bäst i sverige på Eniro av ca 100 säljare etc. Idag har jag en enskild firma där jag på konsult basis hyr ut mig inom försäljning. Jag är nu intresserad av att bygga upp något stort med andra drivna människor som har kunskap inom organisation, Administration & produktutveckling och har en Idé. Då jag arbetat mycket med markadsföring besitter jag god kunskap inom detta och är en oerhört duktig säljare. Är intresserad av att vara med och driva något som vi alla tror kan bli mycket stort. Ej intresserad av ex. Nystartad flyttfirma, bemmaningsföretag etc.
Hör av er, nästan allt är av intresse.
[email protected]



Hej,

Jag söker återförsäljare för ett långsiktigt säljuppdrag,
där försäljning av företagsinfo/data genom årsabonnemang
är huvuduppgifter och som blivit mycket väl mottagen.
Du når mig på [email protected]

mvh
Peter

Inläggets betyg
Svara Svara med citat