Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Söker samarbetspartner/Affärsidé

Inlägg 1 av 4

2006-02-03, kl 23:02

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 12

Söker samarbetspartner/Affärsidé

Hej!
Mitt namn är Andreas, nu söker jag efter någon eller några personer som har en affärsidé. Jag har ca 5 års säljerfarenhet och har under nära 5 år varit en stjärnsäljare. Var bäst i sverige på Eniro av ca 100 säljare etc. Idag har jag en enskild firma där jag på konsult basis hyr ut mig inom försäljning. Jag är nu intresserad av att bygga upp något stort med andra drivna människor som har kunskap inom organisation, Administration & produktutveckling och har en Idé. Då jag arbetat mycket med markadsföring besitter jag god kunskap inom detta och är en oerhört duktig säljare. Är intresserad av att vara med och driva något som vi alla tror kan bli mycket stort. Ej intresserad av ex. Nystartad flyttfirma, bemmaningsföretag etc.
Hör av er, nästan allt är av intresse.
[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2006-02-06, kl 12:57

username

Viktor
Strömberg

Inlägg: 21

Hej

Jag driver ett säljbolag som arbetar med olika uppdrag inom försäljning.

Vi har ett 10 tal olika uppdrag och vi kanske kan komma överens om något av dessa, för samarbete.

Kan du något om Dagspress och TV-reklam så är det ett plus.

Hör av dig till mig om du är intresserad.
Mvh
Viktor

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2006-02-20, kl 19:12

sussan

sussan

Inlägg: 54

Hej!
Kontakta oss för vidare information vi kan nog hitta på nåt.

MVH
Sussan Hatefi
08-321619/0733-409300
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2006-04-12, kl 23:38

username

Yannick
Zehourou

Inlägg: 13

Hejsan mitt namn är Yannick. Ditt erbjudande låter spänande. Kan du återkomma för mera info. Jag ska nämligen starta ett spritföretag. Materialet finns inte i Europa, utan i Sydamerika och Afrika, den är lika med Whisky och Konjak. [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat