Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

HJÄLP MIG MED IMPORT FRÅN CHINA

Inlägg 1 av 5

2006-02-04, kl 17:47

username

Anto
Peci

Inlägg: 2

HJÄLP MIG MED IMPORT FRÅN CHINA

Hej!

Jag har fått tag på en kontakt i China och vill importera till Sverige… hur än Jag har kollat upp företaget värkar det seriöst… men jag är lite skraj att betala 30% i förväg.. Finns det någon möjlighet att kolla upp om det konto nr han skickat till mig stämmer överens med detta företaget . Eller om det finns någon som vet vart man kan kolla upp företaget?

Snälla hjälp mig!!!!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2006-02-04, kl 17:50

mrnowhereman

mrnowhereman

Inlägg: 311

30% förskott är helt normalt, men det är bra att du är försiktig. Ta kontakt med svenska handelskammaren eller liknande, de kanske kan hjälpa dig. Även om det kostar dig ett eller två tusen så kan det vara värt det.

mvh

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2006-02-06, kl 11:42

SuperStar

SuperStar

Inlägg: 38

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej!

Jag har fått tag på en kontakt i China och vill importera till Sverige… hur än Jag har kollat upp företaget värkar det seriöst… men jag är lite skraj att betala 30% i förväg.. Finns det någon möjlighet att kolla upp om det konto nr han skickat till mig stämmer överens med detta företaget . Eller om det finns någon som vet vart man kan kolla upp företaget?

Snälla hjälp mig!!!!




Beroende på vilken ort företaget finns på så kan jag kanske hjälpa dig.

Skicka ett mail till [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2006-02-07, kl 03:29

username

Gustav
Bjelkfors

Inlägg: 1

Detsamma gäller mig. Lite beroende på var företaget finns kan jag förmodligen hjälpa dig.
Maila [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2006-02-20, kl 16:48

username

Jonas
Bäckström

Inlägg: 6

Vi är ett företag som jobbar med just detta. Gå in på vår hemsida och kolla: www.northtradegroup.se eller kontakta mig på mail:
[email protected]
Mvh
Jonas

Inläggets betyg
Svara Svara med citat