Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Logotyp

Inlägg 1 av 7

2006-02-15, kl 21:03

username

Johan
Kristoffersson

Inlägg: 13

Logotyp

Är student och har inte råd med några dyrare logotyper, men undrar ändå vilka företag/personer som är bäst ifall man behöver köpa en logotyp?

Föreslå inte personer/företag som inte har något på nätet att visa upp.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2006-02-16, kl 12:19

webnik

webnik

Inlägg: 4

Hej jag kan hjälpa dig med din logotype, besök oss på www.webnik.se för mer info eller hör av dig på 0733-92 00 76
Mvh Niklas

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2006-02-16, kl 13:16

mgcreative

mgcreative

Inlägg: 69

Vår ambition är att erbjuda kvalitetsmedvetna företag, små som stora, professionella tjänster för både webb och reklam www.mgcreativ.se Ring eller mejla mig när du har frågor 073-659 31 17

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2006-02-19, kl 15:40

username

Magnus
Johansson

Inlägg: 26

Citat:

Ursprungligen postat av:

Är student och har inte råd med några dyrare logotyper, men undrar ändå vilka företag/personer som är bäst ifall man behöver köpa en logotyp?

Föreslå inte personer/företag som inte har något på nätet att visa upp.





kolla www.spheredesign.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2006-02-23, kl 22:24

mgcreative

mgcreative

Inlägg: 69

Vår ambition är att erbjuda kvalitetsmedvetna företag, små som stora, professionella tjänster för både webb och reklam www.mgcreativ.se Ring eller mejla mig när du har frågor 073-659 31 17 / [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2006-02-24, kl 17:02

username

Admir
Hercinovic

Inlägg: 170

Kika gärna in på http://www.sansa.se och min personliga portfolio hittar du på http://www.sansa.se/admir

Admir Hercinovic
Grafisk formgivare
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2006-03-17, kl 09:29

username

Magnus
Olsson

Inlägg: 68

Vilka logotyper och företag/personer som är bäst på logotyper kan man leta efter ett bra tag. En bra logotyp innehåller många komponenter som gör just den logotypen bra för just den verksamheten den avser att användas till. Själv jobbar jag med att ta fram logotyper och illustrationer. Tyvärr är jag inte den billigaste designern du kan finna. Men du kan se exempel på vad jag gör på följande webbsidor om du ändå är intresserad.

www.uddatorp.se
www.mojo-art.com
www.chillyhumor.com

Mvh

Magnus"Mojo"Olsson
Uddatorp AB
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat