Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Inkomstmöjlighet/TIMING/stor efterfrågan!

Inlägg 1 av 6

2006-02-17, kl 22:23

username

Kicki
Hollvaster

Inlägg: 4

Inkomstmöjlighet/TIMING/stor efterfrågan!

Jag söker några allerta personer som vill vara med och lansera en produkt som 3 av 4 personer över 30 behöver dagligen.
Ni vet - TIMING = en bra produkt med mkt hög efterfrågan.
Företag som fungerat historsikt i flera decennier i övriga världen= trygghet för dig som jobbar med produkten.
Mkt bra utbildningsmöjligheter och möjlighet att utveckla din livsstil.
Mkt goda referenser på produkten.
Tycker du om att hjälpa människor få ett bättre liv och samtidigt ha möjlighet att tillsammans med oss tjäna bra på det om du gör jobbet seriöst!
Välkommen och kontakta mig för mer info, GÖR DET NU!
Det är stor efterfrågan i Scandinavien- det är du som väljer hur stor del av kakan du vill ta!
- låt människor helt gratis få prova en produkt som förebygger mkt av den ohälsan vi kan få uppleva.
Du erbjuder - de väljer - jobbet har du gjort i hela ditt liv - NU ÄR DET DAGS ATT FÅ BRA BETALT FÖR DET !

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2006-02-18, kl 02:47

Admir

Admir

Inlägg: 59

Hör av dig på min mail. Den är:

[email protected]


Är mycket intresserad och så är jag en bra säljare och övertalare. Men om produkten är så bra som du säger kommer det gå bra på vilket sätt som helst bara man jobbar på.


MVH//
Admir B

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2006-02-18, kl 08:54

username

Medlem
#37658

Inlägg: 8

Sänd mig ett mail med mer info, tack!

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2006-02-18, kl 20:00

username

Medlem
#40054

Inlägg: 13

Är du säker påatt dettta inte är pyramid????
Det är olika hur folk uppfattar vad som är pyramid, men det brukar handla om att värva kunder och själv komma i toppen och tjäna på dom som är under en själv!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2006-02-18, kl 20:42

username

Kicki
Hollvaster

Inlägg: 4

Ja, självklart är det inte pyramid!
Här ska ingen annan göra så jag eller ngn annan kommer till toppen.
Detta handlar om att rekommendera personer att köpa mkt bra produkter ( som är sålda i 14 år innan vi får möjligheten att ha de eu-godkända hos oss i Sverige.
Du eller ngn annan tjänar INTE EN ENDA KRONA på att ngn annan person tar del av detta franshisingkoncept.
Du tjänar på att få provision för den volymen du sålt.
Alla har samma chans till att skapa stor eller liten volym.

Sen, kan du även rekommendera ngn annan att också få ihop produktvolym och tex välja att jobba med homeparties eller liknande.
Gå in och läs mer om MLM och pyramidspel så får du se vad skildnaden är.
Kan ge dig ett infotips som referens: Detta bolag har funnits i Tyskland i mer än 3år och fungerar fortfarande och kommer så att göra lääänge.
I Tyskland har man kontroller på "pyramidbolag" och nystartade bolag på ett annat sätt än vad vi än så länge har - där kan inte ett bolag som är olagligt överleva.
Jag förstår din fråga - här i Sverige har vi upplevt alltför många "bubblor och pyramider"
Det är som erfarna personer i referensrelaterad verksamhet säger: Kontrollera noga bolaget innan du tar del av det - du kan läsa mkt om bolaget på www.makelifebetter-europe.com
Hur man än vrider och vänder på detta kan man aldrig få detta koncept till pyramid.
Tänk så här : Ett företag som har "vanlig" reklam lägger ner massa pengar på just reklampengar - alltså läggs den summan på priset - eller hur?
Detta företaget har ingen "vanlig reklam" - men vi har extremt bra marknadsföring! - alltså personer som är produktanvändare - nöjda kunder, rekommenderar andra att köpa produkten - det tackar företaget dig för med att ga dig betalt för antalet produkter du omsätter - det är väl OK?
maila mig gärna så ska jag förklara mer.
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2006-03-03, kl 22:20

username

Mathias
Rönnberg

Inlägg: 3

Sänd gärna mera info, [email protected]..

Inläggets betyg
Svara Svara med citat