Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Teknik

Webbutik.

Inlägg 1 av 7

2006-02-19, kl 23:37

username

Karl
Pers

Inlägg: 5

Webbutik.

Söker en webdesigner/rogrammerare som kan utforma en webbutik.
Den skall först och främst vara enkel, och det är främst själva funktionerna jag söker, designen kan jag sköta själv.
Det skall finnas en administrationsdel som man enkelt kan uppdatera sidan, sådom att lägga till/ta bort produkter från butiken, ändra priser, bilder osv...
någon som skulle kunna utföra detta till ett överkomligt pris (pris inkl rättigheterna) är mycket välkommen att kontakta mig på [email protected]
Mvh
Carl

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2006-02-20, kl 12:10

Bernth

Bernth

Inlägg: 5

Jag har kollat runt litegrann på nätet. De flesta företag erbjuder lika funktioner till snarlika priser... Fantastiskt med konkurrens... Sök på ordet "webbutik" så får du lite träffar som du kan välja mellan.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2006-02-21, kl 11:49

username

Jose
Namen

Inlägg: 11

Hej!
Det är enkelt. Laddar ner from mamut.se programmet: MAMUT WEB FREE, en användbar och enkel program där du själv kan utforma din egen webbutik.
Jag har själv testat den och det verkar fungerar utmärkt.

MvH/ Jose

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2006-02-21, kl 18:32

username

Johan
Hagert

Inlägg: 4

nackdelen med mamut är att den dag du vill ha en ny funktion på sidan så går det inte eller så kostar det massor med pengar.

Du kommer att sakna funktioner.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2006-02-23, kl 10:45

username

Medlem
#40849

Inlägg: 10

Hej
Titta på vår lösning,
www.webspindeln.se/webshop.asp

du är välkommen att höra av dig om du har frågor

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2006-02-23, kl 22:30

mgcreative

mgcreative

Inlägg: 69

Vår ambition är att erbjuda kvalitetsmedvetna företag, små som stora, professionella tjänster för både webb och reklam www.mgcreativ.se Ring eller mejla mig när du har frågor 073-659 31 17 / [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2006-02-24, kl 16:13

username

Admir
Hercinovic

Inlägg: 170

Hagert .... man diskuterar egna behov med en mamut återförsäljare för att från början få lösning som passar. Mamut är inte bara webbshop utan ett hel affärssystem för bokföring, CRM, försäljning, kontakter, mm ...

Om man inte vill hela systemet då finns det en del andra lösningar än Mamut.

Sansa Design
Mamut återförsäljare
http://www.sansa.se
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat