Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

EXTRA INKOMST = ingen utbildning krävs!

Inlägg 1 av 2

2004-04-06, kl 00:58

username

Boyan
Petrovic

Inlägg: 24

EXTRA INKOMST = ingen utbildning krävs!

Sälj "vårt" förval till privatperson/ företag/ föreningar. Du får provis så länge "dina" kunder är kvar hos oss. Du får helst bo mellan Helsingbor till Göteborg. Mycket lönsam affär för dig. Hör av dig för mer info. Jag eller min kollega (Magnus) kommer att ta kontakt med dig. Skicka mail: [email protected] . obs: ange som referens: "extra inkomst" och vilken ort du befinner dig på.
VI ÄR EN AV DEM BILLIGASTE PÅ HEMTELEFON- & MOBILSAMTAL. VI TAR INGA AVG. FÖR VÅRA KUNDER ATT "RINGA BILLIGARE". VÄNTETID TILL VÅR KUNDTJÄNST ÄR MAX: ½minut. TILL HÖST SÅ ÄR TELIA TVUNGNA ATT SLÄPPA LOSS "FASTA AVG.", DÅ ÄR DET STOR FÖRDEL ATT VARA KUND HOS OSS.
Passa på! NU har Ni chansen att tjäna fina pengar. Du bestämmer själv din arbetstid.
Jag heter Boyan & Magnus (kollega).

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2004-06-19, kl 18:42

PMagnusson

PMagnusson

Inlägg: 9

Hej! Vill tipsa om en mycket kompetent utbildning för dig som vill tjäna pengar via internet. Club Onlineinkomster!
Om du skickar ett e-mail till [email protected] så får du veta hur det går till. Informationen är helt gratis och inte bindande på något sätt.
Hälsningar
Peter

Inläggets betyg
Svara Svara med citat