Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Vill du importera från Asien?

Inlägg 1 av 3

2006-02-20, kl 16:57

username

Jonas
Bäckström

Inlägg: 6

Vill du importera från Asien?

Vi är ett etablerat företag som jobbar med trading och sourcing i Kina. Vi kan hjälpa dig med allt från att starta upp företag i Kina till att köpa in produkter. Titta in på vår hemsida: www.northtradegroup.se eller kontakta oss på [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2006-02-23, kl 16:12

username

David
Lavu

Inlägg: 38

om det t.ex. finns ett företag i asien som säljer en viss produkt jag vill ha, kan ni då hjälpa mig med att importera det eller?

och då menar jag att ni sköter ex. allt från att ta kontakt med de, beställa, kolla hur mycket det kostar att få hem allt till sverige (ni sköter all räkning, asså med tull, frakt mm)

och sen får jag bara reda på om jag vill importera till den kostnaden eller inte?

kan ni göra så?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2006-03-29, kl 18:02

username

Maya
EK

Inlägg: 13

Hej!

Vad tar ni för avgifter? är det en procentuell andel av den totala kostnaden, eller räknar ni avgiften på ett annat sätt.

Jag är intresserad av att Köpa en IPL-maskin för permanenet hår reducering. Har fått offerter från olika leverantörer i Kina och priserna kan variera från 2000-5000 USD för samma maskin. Problemet har även varit att det är ganska svårt att lita på Kinerserna och att de har höjt priserna så fort de vet att man är från Sverige.

Känner ni till någon/några tillverkare av IPL maskiner som säljer bra men billiga maskiner och gärna bärbara?

Maila gärna till [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat