Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Teknik

Gratis hemsida, projekt

Inlägg 1 av 7

2006-02-21, kl 10:33

username

Peter
Isaksson

Inlägg: 7

Gratis hemsida, projekt

Hej vi är 3st högskolestudenter i jönköping som vill ha ett skarpt projekt. hemsidan ska vara inriktad på användarvänlighet, samt ha dynamisk webbprogrammering med på sidan.

En tanke skulle kunna vara en företags presentation med administrationsgränssnitt eller liknande. Vi söker därför ett nära samarbete med dig som svarar, då det är din sida och din information som ska ut. projektet ska vara klart i slutet av maj.

egna Idéer mottages gärna

MVH Peter

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2006-02-21, kl 10:34

username

Peter
Isaksson

Inlägg: 7

kan tillägga att vi tar inte betalt för detta, den summan som kan tillkomma är avgifter för domän, webbhotell.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2006-02-21, kl 11:04

username

Jose
Namen

Inlägg: 11

Hej Peter,
Jag håller på att starta eget företag inom hushållsnära tjänster baserad på internetportal/webbportal där kunder kan boka, beställa, boka av, boka om, registrera sig, få fakturor, osv. Det måste väldigt användbar och ha dynamisk webbprogrammering med.
Om det låter intressant för er kan ni utan tvek kontakta mig via epost: [email protected] och då kan ni väl berätta lite mer om er och ert projetk.

MvH/ Jose Namen

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2006-02-23, kl 01:42

username

John
Watts

Inlägg: 9

Hej, jag har startat foretag inom Telecom services worldwide, ska precis borja med att gora en proffesionell webbsida om foretaget. Behover ideer, bilder samt nagon form av inloggning for mina clienter, administration etc. Kanske nan databas kopplat till det? Oppen for alla forslag samt en fin logga. Hor garna av er om detta ar intressant att losa...

Mvh
Johan

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2006-03-03, kl 11:00

username

Medlem
#42958

Inlägg: 1

Hej Peter! Jag skall starta en hemsida, har domännamn och webbhotell men kan inte detta själv. Vill göra en interaktiv sida med olika valmöjligheter. Glad om du hör av dig
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2006-03-13, kl 13:29

username

Daniel
Grönlund

Inlägg: 1

Hej Peter!
Jag kommer att starta ett eget företag som ska sälja datordelar över webbhandel. Så jag behöver en proffesionel webbhandel + admin gränssnitt för mig/kollegor.

Maila gärna, [email protected]


Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej vi är 3st högskolestudenter i jönköping som vill ha ett skarpt projekt. hemsidan ska vara inriktad på användarvänlighet, samt ha dynamisk webbprogrammering med på sidan.

En tanke skulle kunna vara en företags presentation med administrationsgränssnitt eller liknande. Vi söker därför ett nära samarbete med dig som svarar, då det är din sida och din information som ska ut. projektet ska vara klart i slutet av maj.

egna Idéer mottages gärna

MVH Peter

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2006-04-10, kl 22:34

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

Hej Peter, kan du ta kontakt med mig så har jag intressanta förslag till dig.
Lars

[email protected]
Start av företag och ekonomistyrning

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat