Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

studenter gör din sida! gratis

Inlägg 1 av 10

2006-02-21, kl 10:54

username

Peter
Isaksson

Inlägg: 7

studenter gör din sida! gratis

Vi är 3 högskolestudenter från Jönköping och vi skulle gärna ta emot ett skarpt projekt, i form av en webbplats.

webbplatsen ska vara enkel att använda samt innehålla dynamisk html, dvs att sidan uppdaterar sig själv med hjälp av ASP.

ex kan vara en Webbplats för presentation av företaget med administrationsverktyg.

kostnader som kan tillkomma är: domän och webbhotell.

Mvh Peter Isaksson

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 10

2006-02-21, kl 14:58

username

Anna
Svensson

Inlägg: 2

Hej! Vi är två pers som håller på att starta ett företag och skulle väldigt gärna vilja få hjälp med att göra en professionell hemsida. Vi har redan en domän plats. Är det helt kostnadsfritt då?
annamsvensson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 10

2006-02-21, kl 15:43

gunzzan

gunzzan

Inlägg: 1

Citat:

Ursprungligen postat av:

Vi är 3 högskolestudenter från Jönköping och vi skulle gärna ta emot ett skarpt projekt, i form av en webbplats.

webbplatsen ska vara enkel att använda samt innehålla dynamisk html, dvs att sidan uppdaterar sig själv med hjälp av ASP.

ex kan vara en Webbplats för presentation av företaget med administrationsverktyg.

kostnader som kan tillkomma är: domän och webbhotell.

Mvh Peter Isaksson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 10

2006-02-21, kl 23:01

username

Peter
Isaksson

Inlägg: 7

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej! Vi är två pers som håller på att starta ett företag och skulle väldigt gärna vilja få hjälp med att göra en professionell hemsida. Vi har redan en domän plats. Är det helt kostnadsfritt då?
annamsvensson



Beror som sagt var på om ni har webbhotell eller ej..
ni kan väl mejla lite information om företaget till mig så kan vi se om det är möjligt, lite kort info och vad ni kan tänkas få ut av sidan

[email protected]

mvh Peter

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 10

2006-02-22, kl 12:14

username

Anna
Svensson

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av:

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej! Vi är två pers som håller på att starta ett företag och skulle väldigt gärna vilja få hjälp med att göra en professionell hemsida. Vi har redan en domän plats. Är det helt kostnadsfritt då?
annamsvensson



Beror som sagt var på om ni har webbhotell eller ej..
ni kan väl mejla lite information om företaget till mig så kan vi se om det är möjligt, lite kort info och vad ni kan tänkas få ut av sidan

[email protected]

mvh Peter

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 10

2006-02-23, kl 22:23

mgcreative

mgcreative

Inlägg: 69

Vår ambition är att erbjuda kvalitetsmedvetna företag, små som stora, professionella tjänster för både webb och reklam www.mgcreativ.se Ring eller mejla mig när du har frågor 073-659 31 17 / [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 10

2006-02-28, kl 11:45

username

Alexander
C
C
Enulescu

Inlägg: 28

Hej.

Jag ska starta ett eget klädmärke med webbutik. Och är intresserad av en mkt professionell design (hemsida).

Låter det intressant kan ni maila mig på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 10

2006-03-08, kl 14:12

username

Medlem
#33143

Inlägg: 1

Citat:

Ursprungligen postat av:

Vi är 3 högskolestudenter från Jönköping och vi skulle gärna ta emot ett skarpt projekt, i form av en webbplats.

webbplatsen ska vara enkel att använda samt innehålla dynamisk html, dvs att sidan uppdaterar sig själv med hjälp av ASP.

ex kan vara en Webbplats för presentation av företaget med administrationsverktyg.

kostnader som kan tillkomma är: domän och webbhotell.

Mvh Peter Isaksson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 10

2006-03-17, kl 12:27

username

Tobias
Forsell

Inlägg: 59

Jag är i behov av en webb-butik. Gör ni sånt också? Kontakta mig i så fall är ni snälla.
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 10

2006-04-04, kl 15:16

bassam

bassam

Inlägg: 3

vi har ett webbutik som säljar mobil telfoni men vi är inte nöjda med den om ni har möjlighet att utveckla eller skapa ett nytt då kontakta mig.
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat