Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Teknik

Skapande av hemsida

Inlägg 1 av 6

2006-02-23, kl 19:28

tim

tim

Inlägg: 21

Skapande av hemsida

Hej,

Jag har tänkt start ett företag inom dating. Har fått många svar ang. vem som skall skapa företagets internetsida, priser etc. Hur vet man vem som är bra och inte bra? Skall man begära ett smakprov eller hur går det till?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2006-02-23, kl 22:29

mgcreative

mgcreative

Inlägg: 69

Vår ambition är att erbjuda kvalitetsmedvetna företag, små som stora, professionella tjänster för både webb och reklam www.mgcreativ.se Ring eller mejla mig när du har frågor 073-659 31 17 / [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2006-02-24, kl 10:33

username

Andreas
Nilsson

Inlägg: 15

Jag lämnar alltid referenser när jag lämnar anbud på jobb.
Sen är det så klart svårt att veta vem som är bra eller inte dock bör man ha något avtal för bådas säkerhet. Är det ett nytt kontrakt så visar jag en start ide och sen ber jag om hälften av den överesnkomna prisiden och resterande när sidan levereras. Detta för att säkra mig att inte bli lurad (vilket inträffar allt för offta) Sen är det bra att ha mer än en mailadress ett telefon nummer och gärna avtalet skriftiligt och påskrivet.

Vill du veta mer kan du maila mig på [email protected] Jag tar fram hemsidor till överkommliga priser då jag gör detta som en bisyssla till mitt ordinarie jobb. Jag har även haft förfrågningar om datesidor och tog fram en ide men de jag gjorde den åt hoppade av innan den vart färdig.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2006-02-24, kl 16:01

username

Admir
Hercinovic

Inlägg: 170

Fråga efter referenser ... det finns de som jobbar heltid med webbdesign och det finns de som läker webbdesigner medan de jobbar som t ex ekonomer, bussförare, mm ... Det är du som väljer om du vill ha proffs eller nåt annat.

http://www.sansa.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2006-02-24, kl 16:01

username

Admir
Hercinovic

Inlägg: 170

leker skulle det stå ..... :-)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2006-03-14, kl 01:14

username

Peter
Danulf

Inlägg: 17

www.makeover.se om du fortfarande letar.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat