Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Någon som ha hjälp med att sälja produkter?

Inlägg 1 av 6

2006-02-26, kl 23:36

username

Medlem
#38735

Inlägg: 11

Någon som ha hjälp med att sälja produkter?

Hej, jag är en seriös tjej på 27 år som gärna vill kunna tjäna pengar på att hjälpa företag att sälja sina produkter (tex smycken, kläder, mm mm) på internet. Tradera, blocket mm. Har erfarenhet av försäljning och datavana om det är av intresse. Undrar även om någon som har eller vet vart man kan få tag på smycken från danska kollektionen Pilgrim?
Maila mig på [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2006-02-27, kl 21:02

username

Carina
Von
Von
Stedingk

Inlägg: 1

Hej Tessie!
Jag söker någon att sammarbeta med! Vi jobbar med en helt ny generation patenterade vitaminer/mineraler som går direkt till cellerna.

Kontakta gärna mig för möte!
Carina 0735-454434 eller [email protected].

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2006-03-16, kl 10:53

smyckestorget

smyckestorget

Inlägg: 28

Hej!

Smyckeförsäljning är något som växer mer och mer.

Kan du tänka dig att vara värdinna för ett trevligt och annorlunda party?
Som värdinna bjuder du hem vänner, grannar, kollegor, bekanta och släktingar.

Att gå på eller ha ett hemparty hemma, är ett enkelt och roligt sätt att handla smycken på. Här handlar Du tillsammans med människor Du känner, i Ditt eget hem eller hos någon kompis. I lugn och ro kan Du "känna och prova" smyckena. Du kan matcha ihop roliga kombinationer och välja det som passar dig bäst.

Gå in på www.smyckestorget.se och fyll i din intresseanmälan.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2006-04-11, kl 10:46

username

Mattias
Boman

Inlägg: 44

hejsan jag har mängder med produkter som passar bra för dig att sälja via tradera , eller andra sälj sajter , skulle behöva nån som kan hjälpa till med detta , kanske även få hjälp med att ha nån som besöker företag och säljer mina produkter , kontakta mig så kan vi säkert komma på nått bra , mvh mattias

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2006-04-29, kl 23:06

username

Medlem
#45648

Inlägg: 6

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej, jag är en seriös tjej på 27 år som gärna vill kunna tjäna pengar på att hjälpa företag att sälja sina produkter (tex smycken, kläder, mm mm) på internet. Tradera, blocket mm. Har erfarenhet av försäljning och datavana om det är av intresse. Undrar även om någon som har eller vet vart man kan få tag på smycken från danska kollektionen Pilgrim?
Maila mig på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2006-04-29, kl 23:11

username

Medlem
#45648

Inlägg: 6

Hej!
Vi tillverkar hudvårdsprodukter och masageoljor av VEGETABILISKA OCH ETERISKA OLJOR.Vi använder bara kvalitetsprodukter,inga konserveringsmedel.
Intresserad?Just nu har vi Handtvål Duschtvål samt Hårschampo förpackat i 100 ml flaskor som vi erbjuder till ett utpris av 60 kr ditt pris blir 40 kr /paket.Intresant?Hör av dig.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat