Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Snyggt hantverk!

Inlägg 1 av 10

2004-04-08, kl 12:24

username

Anders
Wessman

Inlägg: 16

Snyggt hantverk!

Har planer på att starta en butik med försäljning av hantverk tillverkat av alla dessa duktiga personer som producerar men behöver försäljningskanaler. Har någon en idé hur jag hittar dessa personer på bästa sätt.
Tack på förhand/Anders

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 10

2004-04-13, kl 18:53

username

Derick
Appiah-Kubi

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av:

Har planer på att starta en butik med försäljning av hantverk tillverkat av alla dessa duktiga personer som producerar men behöver försäljningskanaler. Har någon en idé hur jag hittar dessa personer på bästa sätt.
Tack på förhand/Anders

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 10

2004-04-13, kl 18:56

username

Derick
Appiah-Kubi

Inlägg: 2

Hej anders !
skriv och berätta lite om ditt företag till mig. [email protected] ,så ska jag hjälpa dig.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 10

2004-04-14, kl 15:52

username

Karin
Andersson

Inlägg: 3

Citat:

Ursprungligen postat av:

Har planer på att starta en butik med försäljning av hantverk tillverkat av alla dessa duktiga personer som producerar men behöver försäljningskanaler. Har någon en idé hur jag hittar dessa personer på bästa sätt.
Tack på förhand/Anders



Hej! Jag vill gärna veta lite mer om din idé! Maila [email protected] så kan vi diskutera närmare.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 10

2004-07-02, kl 14:33

username

Annelie
Söderberg

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av:

Har planer på att starta en butik med försäljning av hantverk tillverkat av alla dessa duktiga personer som producerar men behöver försäljningskanaler. Har någon en idé hur jag hittar dessa personer på bästa sätt.
Tack på förhand/Anders

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 10

2004-07-02, kl 14:34

username

Annelie
Söderberg

Inlägg: 2

Hej! Låter spännande! Vill gärna veta mer!
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 10

2005-03-16, kl 12:33

username

Gunnel
Kindstedt

Inlägg: 3

Hej, Jag syr pulsvärmare, mössor vantar, kuddar och annar i fårskinn. Kan det vara något fördig? Gunnel

Citat:

Ursprungligen postat av:

Har planer på att starta en butik med försäljning av hantverk tillverkat av alla dessa duktiga personer som producerar men behöver försäljningskanaler. Har någon en idé hur jag hittar dessa personer på bästa sätt.
Tack på förhand/Anders

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 10

2005-03-16, kl 12:34

username

Gunnel
Kindstedt

Inlägg: 3

Hej, Jag syr pulsvärmare, mössor vantar, kuddar och annar i fårskinn. Kan det vara något fördig? Gunnel

Citat:

Ursprungligen postat av:

Har planer på att starta en butik med försäljning av hantverk tillverkat av alla dessa duktiga personer som producerar men behöver försäljningskanaler. Har någon en idé hur jag hittar dessa personer på bästa sätt.
Tack på förhand/Anders

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 10

2005-04-07, kl 23:05

username

MOATAZ
TAWFIK

Inlägg: 5

hej
du kan kontakta mig för egyptiska hantverk.
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 10

2009-09-11, kl 16:53

username

Helena
Lundberg

Inlägg: 1

Det låter intressant. Jag syr och skapar i luffarslöjd. Hör av dig om det är intressant och berätta mer! [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat