Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Import av hundkläder & dyl.

Inlägg 1 av 3

2006-03-08, kl 09:10

LenaMaria

LenaMaria

Inlägg: 14

Import av hundkläder & dyl.

Hej!
Jag söker er som har kontakter i ex. asien eller andra länder för import av hundkläder. Har väldigt svårt att finna nåt på internet, blir tokig snart!
OBS! Rimliga priser önskas! Vill inte att "min" kund ska "behöva" betala 1000:- för en polo till sin pudel!!
Svara här eller maila mig på [email protected]
Hoppas naturligtvis på måååånga svar! ;o)
Tack på förhand! M v h /Lena-Maria Bloom

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2006-03-08, kl 21:05

Wasiak

Wasiak

Inlägg: 42

Hej, Vi är ett företag i Polen som hjälper svenska företag att hitta leverantörer i Polen. Om Ni skulle vara intresserade av ett samarbete med vårt företag vänligen ring eller maila. MvH Pawel K.P.TRADE [email protected] www.kptrade.pl

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2006-03-17, kl 16:26

a2bgroup

a2bgroup

Inlägg: 2

Hej Lena-Maria,
vi är ett företag som är verksamma i Kina och i Sverige. Vi har svensk personal på plats i Shanghai och kan därför kvlitetssäkra alla leveranser. Många blir lurade när dom beställer över internet, det ska man ha i bakhuvudet. Eftersom allt är förskottsbetalning så kan man inte mycket göra! Vi har vid tidigare tillfällen kollat hundkläder och vi har kontakt med ett antal tillvekare. Maila oss på [email protected] om du behöver hjälp! Mvh Jonas

Inläggets betyg
Svara Svara med citat