Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

studerande som vill jobba hemifrån omgående

Inlägg 1 av 4

2006-03-08, kl 18:18

username

Sara
Svensson

Inlägg: 2

studerande som vill jobba hemifrån omgående

Hejsan!
Jag är en studerande som skulle vilja tjäna extra pengar samtidigt som jag jobbar hemifrån. Jag är absolut INTE intreserad av pyramid spel och liknande och vill helst inte jobba med försäljning som sker via telefon. Jag vill ha ett jobb där datortn är det ända verktyget som behövs? Det måste väl finnas jobb som man kan jobba med hemifrån som ej behöver vara försäljning?

Skulle bli glad om ni har ett seriöst förslag!
Tack!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2006-03-10, kl 01:08

tobbejohansson

tobbejohansson

Inlägg: 18

Samma här, har vart arbetslös länge nu, tar emot alla tips jag kan få.

[email protected] kan ni maila.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2006-03-11, kl 12:57

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 3

Detta ÄR ett seriöst förslag så läs allt noga innan ni bara avfärdar allt som bluff..för det var nästan så att jag gjorde det också i början .. men så här ligger det till:

Det finns flera sätt att tjäna pengar hemmifrån (jag är student så jag är i samma sits som du) .. ett sätt är att lira online poker, det ligger då risker i detta självklart .. men det finns programvara som hjälper dig minimera dessa risker genom att räkna odds åt dig och guida dig om du ska höja/lägga dig osv..

Nästa alternativ är mkt mindre riskfyllt men fungerar mkt bra! Det handlar om Auto/Manual surfing .. det finns många bluff sidor som håller på med sånt, men jag har lagt mina pengar på 2 st som är genuina och betalar (jag tjänar flera tusen lappar i månaden från dem!) .. när man väl hittat sina "guldägg" då stannar man där ..

så jag är inte ute och letar efter flera autosurf sidor osv. då jag har hittat 2 st som passar mig perfekt..

Det handlar om att du surfar ett par sidor om dagen och får betalt för det..huur tänker du? jo dom säljer till företag och användare unika besökare (du och andra som "jobbar" åt dom) .. dvs allt handlar om att få besökare till sin sida om man ska sälja nått osv .. för att få dessa besökare så måste mkt jobb läggas ner .. PR, sökmotorer osv .. men det finns enklare sätt..köp credits hos auto/manual surf sidor och då VET du att folk kommer att sitta och titta på din sida varje dag .. på detta sätt får du dina besökare (företagen, användare som vill ha besökare) .. men du som "surfare" som jobbar åt dom får då betalt baserat på hur mkt pengar du lagt in också ..

du kan läsa mer om allt detta på min hemsida http://paradise.mujkic.com

det står på engelska, men jag hoppas du klarar det bra ändå :) .. som sagt, jag är en student så ja skulle inte vilja blåsa en annan student utan endast hjälpa .. och båda alternativen fungerar .. gå till min sida och läs lite mer..klicka dig sedan vidare till det alternativ som passar dig bäst .. (när det gäller poker så kör jag på paradise poker och unibet, det är dem jag länkar på min sida .. dessa garanterar jag fungerar och inte tar dina pengar när du överför med kredit kort osv.)

mvh,

mujkic

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2006-03-15, kl 11:36

mgcreative

mgcreative

Inlägg: 69

Om du skulle vara
intresserad av att sälja websidor mot provision.
Vi söker just nu duktiga säljare till vårt företag MG Creative Design.

Vår ambition är att erbjuda kvalitetsmedvetna företag, små som stora, professionella tjänster för både webb
och reklam www.mgcreative.se Ring eller mejla mig när du har frågor 073-659 31 17 / [email protected]



Om detta är något som låter intressant så kan du kontakta mig via mail
eller telefon 073-6593117

Inläggets betyg
Svara Svara med citat