Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Hur hittar jag grossister till min webbutik?

Inlägg 1 av 6

2006-03-11, kl 12:33

username

Pernilla
Sange

Inlägg: 1

Hur hittar jag grossister till min webbutik?

Jag är för det första seriös. Jag sitter och funderar på min butik. Att få till en sida och allt det där är inga som helst problem men man måste ju ha något att sälja till ett bra pris och som folk vill ha. Har ni några tipps. Jag har lite ideer men vet som sagt inte vart jag ska vända mig.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2006-03-16, kl 13:51

JohanFrisk

JohanFrisk

Inlägg: 8

[email protected] kan hjälpa dig

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2006-03-16, kl 16:11

username

Ströms
Handel
Handel
Import

Inlägg: 16

grossist.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2006-04-23, kl 23:49

username

Jonas
Andersson

Inlägg: 90

www.jeywear.com Svensk grossist!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2006-05-03, kl 15:00

username

Christian
Jotorp

Inlägg: 2

hej vad är de för produkter du är ute efter vi är en grossist inom framför allt hemelektronik. maila mig så kan vi försöka hjälpa dig [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2006-05-20, kl 22:37

smyckestorget

smyckestorget

Inlägg: 28

Vi är ett företag i södra Sverige som säljer vackra smycken till tokigt låga priser, dessa är direkt importerade från Kina.

Hos oss hittar du handgjorda, högkvalitativa smycken som halsband, armband, örhängen, hematit och magnetiska, ringar i olika färger/former, äkta silver, m.m. Allt i bijouteri och för den självsäkra tjejen och killen.

Vi har ett litet torg med ett stort utbud smycken till som sagt mycket fördelaktiga priser och alla våra smycken är "nickelfria" om inget annat anges.

Låga priser och snabba leveranser direkt hem till våra åf.

Vi har återförsäljare på flera orter runt om i Sverige vars försäljning går mycket bra. Vi söker nu flera butiker, både fysiska eller e-handel, som vill bli återförsäljare. Är du intresserad att växa och öka din försäljning? Har du F-skatt? Då ska du fylla i "Här kan du bli åf" formulär, som du hittar högst upp på höger sidan på Smyckestorget.se, så tar vi kontakt med dig för att ge dig mer information om hur våra åf arbetar med oss idag.

Med Vänlig Smyckning
Smyckestorget.se
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat