Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Utlandet, tex USA

Inlägg 1 av 3

2006-03-12, kl 19:13

username

Medlem
#38735

Inlägg: 11

Utlandet, tex USA

Någon som vet vart man kan få tag i billiga saker från utlandet som man kan köpa och sedan sälja här i Sverige?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2006-04-10, kl 10:48

Belnick

Belnick

Inlägg: 18

lol

vad vill du ha, nästan allt innom bilar e mycket billigare i usa, I sverige kostar samma saker uppåt 200-500% mer

mina däck till min bil kosta 140dollar styck, i sverige kostade dom 3400kr styck

lite skillnad va ?

även med moms och skatt och den där strafftullen "för man handlar med usa där allt e billigt" så tjänade jag mycket mycket pengar på det

oxå köpt avgas och headers där ifrån, även cold air intake, allt till min bil kommer inhandlas från usa, för säljare här vill göra en förtjäänst med 200-500% :(

kolla mustangen, bilen, vad kostar den i sverige ?
helt ny i USA kan du få den för 175000!!!

i sverige 310-400 tusen

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2006-04-21, kl 12:07

username

Medlem
#38735

Inlägg: 11

Citat:

Ursprungligen postat av:

lol

vad vill du ha, nästan allt innom bilar e mycket billigare i usa, I sverige kostar samma saker uppåt 200-500% mer

mina däck till min bil kosta 140dollar styck, i sverige kostade dom 3400kr styck

lite skillnad va ?

även med moms och skatt och den där strafftullen "för man handlar med usa där allt e billigt" så tjänade jag mycket mycket pengar på det

oxå köpt avgas och headers där ifrån, även cold air intake, allt till min bil kommer inhandlas från usa, för säljare här vill göra en förtjäänst med 200-500% :(

kolla mustangen, bilen, vad kostar den i sverige ?
helt ny i USA kan du få den för 175000!!!

i sverige 310-400 tusen



Är intresserad av lite allt möjligt faktiskt.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat