Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Vill bli återförsäljare

Inlägg 1 av 5

2006-03-14, kl 22:17

mattiasac

mattiasac

Inlägg: 4

Vill bli återförsäljare

Jag letar efter attraktiva produkter att sälja via internet, helst provisionsbaserat, då jag ej har stort kapital för inköp.

Öppen för förslag.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2006-03-15, kl 13:20

artictrade

artictrade

Inlägg: 7

Hej hoover, det låter intressent. Kontakta mig på [email protected] så kan jag maila dig lite info om mina produkter.

Mvh

Carl

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2006-03-17, kl 10:36

smyckestorget

smyckestorget

Inlägg: 28

Smyckestorget.se söker åf

Vi har ett företag i södra Sverige som säljer vackra smycken, dessa är direkt importerade från Kina. Vi har bra priser och bra villkor för våra åf. Vi har återförsäljare på flera orter runt om i Sverige vars försäljning går mycket bra. Vi söker nu fler butiker, både fysiska eller e-handel, som vill bli återförsäljare. Är du intresserad så titta gärna in på vår hemsida www.smyckestorget.se och fyll i din åf intresse anmälan, så tar vi kontakt med dig för att ge dig mer information om hur våra åf arbetar med oss idag.

Mvh
Juan

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2006-03-27, kl 14:40

username

Rolf
Andersson

Inlägg: 9

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag letar efter attraktiva produkter att sälja via internet, helst provisionsbaserat, då jag ej har stort kapital för inköp.

Öppen för förslag.


Jag tillverkar Tröjor till Jakt Och Fiske Kan det vara något ?
Jag håller lager och kan eventuelt leverea från vårt lager till dina kunder. Låter det intressant kontakta mig 0325-60166 eller [email protected] så får vi diskutera ett ev. samarbete

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2006-05-07, kl 23:59

username

Robert
Stensby

Inlägg: 26

Tagen.se är under försäljning. Där pratar vi attraktiva produkter/tjänster, stora vinster och enorma möjligheter.

Hör av dig för mer info: [email protected]

MVH

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag letar efter attraktiva produkter att sälja via internet, helst provisionsbaserat, då jag ej har stort kapital för inköp.

Öppen för förslag.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat