Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Starta "eget"

Inlägg 1 av 3

2006-03-28, kl 17:17

username

Medlem
#44856

Inlägg: 15

Starta "eget"

Jag är i kontakt med ett större kläd-företag i Sverige och funderar på att öppna en butik i deras namn. Nu undrar jag vad man behöver veta om man öppnar en ny butik i ett företag. Jag hade tänkt att om detta går igenom kommer jag gå olika kurser i form av företagsekonomi osv. Men vad behöver jag veta innan? Är ganska grön på detta och undrar om det är något att tänka på överhuvudtaget eller om det bara är att släppa idén? Vad kan det kosta att öppna en ny butik i en stad med runt 40-50 000 invånare? Jag vill veta så mycket som möjligt. Tack på förhand!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2006-04-03, kl 22:31

username

Stefan
Stefanescu

Inlägg: 28

Hej
vad är det för kläd-företag du har kommit i kontakt med
Jag ska öppna butikverksamhet på gården där jag bor och skulle gärna vilja komma i kontakt med fler leverantörer
Skulle du vilja hjälpa mig ?
Du får gärna maila mig på [email protected] och berätta vad det är för ett kläd-företag
mvh Camilla

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2006-04-04, kl 17:29

username

Jonathan
Sjöholm

Inlägg: 1

Hej!
Jag är ny inom "eget" företags brachen och har inte mycket till erfarenheter och jag skulle vilja veta om någon har några bra tips eller liknanade om hur och vilka typer av bidrag jag kan få, och vart ifrån jag skulle kunna få dem.
Företaget är inte igång ennu men det kommer handla om uthyrning.

mvh Jonathan

Inläggets betyg
Svara Svara med citat